úterý 4. března 2014

MusicTime (1)

Time for music, people! Jak už jsem se nedávno zmínila, ruším Song of the Week, ale rozhodně nemíním přestat sem dávat sem tam nějakou tu písničku, která mě zaujme a někdy je jich i víc. Což je dnešní případ, ale k tomu za chvilku...

Prostě sem budu dávat písničky, který mě zaujaly, líbily, ve směs na youtube a chci se o ně podělit s vámi. Třeba vás taky zaujmou nebo vylepší den o jeden úsměv navíc, kdo ví. Muzika dělá divy. Je možné, že to má buď podobnou koncepci nebo stejnou jako it´s time for youtube meme (nevím, tohle meme jsem nikdy moc nezkoumala :D),  ale já se nechci soustředit jen na youtube a rozhodně se chci naopak soustředit jen na hudbu v tom meme Music Time.
Táákže dneska vám chci ukázat dvě písničky, jednu jsem objevila už před pár dny, druhou asi před pěti minutami :D a obě mě naprosto dostaly, protože mají tak úžasně povzbuzující text a melodii. Nehledě na to, že jsou sepsány a interpretovány podle mě opravdu talentovanýma lidičkama. Jedni jsou z Ameriky, druzí z Anglie.
První je píseň Try od Hudson Taylor, chlapecké duo angličanů (aspoň myslím, minimálně Britů určitě :D), kteří mají svůj účet na youtube, dávají tam covery, různé kamarádské muzikální posezení, několikrát se objevili třeba s Gabrielle Aplin a dalšími. A dneska už mají docela slušné místo na britské muzikální scéně. Tohle video je takové live home vystoupení a je to prostě paráda. Dole potom, když si u nich kliknete na info, najdete celý text. Já vám sem hodím kousek překladu a samozřejmě ten odkaz :D. Doufám, že se vám bude líbit tak jak mně, a hned potom přistoupíme k druhému videu. Ale teď zrovna nalaďte si sluchovody - Hudson Taylor a jejich Try (sákriš, si připadám jak nějakej DJ na rádio stanici :D)

When the birds fall from your sky (když ti ptáci padají z nebe)
And life is clipping your wings ( a život ti přistřihne křídla)
And steals a glint from your eye ( a ukradne jiskru z tvých očí)
You're afraid of what you might see ( Máš strach z toho, co by si mohl zahlédnout)
And you're searching around for your dreams (a hledáš kolem dokola své sny)
And you think you'll never fly again ( a myslíš, že už nikdy nepoletíš)

Well try hoping (No tak zkus doufat)
Try believing (zkus věřit)
Try giving or maybe try receiving (zkus dávání nebo možná dostávání)
Try letting go of the things you lost, the lines you crossed (Zkus nechat ztracené věci být, čáry, které jsi překročil)
We don't know till we try, my friend (Nikdy nevíme, dokud to nezkusíme, můj příteli)




Ti kluci jsou prostě geniální :D No a abychom pokračovali v genialitě, další píseň je od Americké Indie zpěvačky Ingrid Michaelson, která se za pár dní chystá vydat nové album Lights Out a tak sem tam pustí nějaký ten singl ven. A dneska se objevila píseň Afterlife a má úžasný náboj. Takováhle písnička podle mě může být hit, jen se jí musí dostat uznání, jaké si zaslouží a že si ho zaslouží.

Living like you're dying isn't living at all (Žít jako když umíráš, to vůbec není život)
Give me your cold hands put them on my heart (Dej mi tvé studené ruce, polož je na moje srdce)
Raise a glass to everyone who thinks they'll never make it through this life (Připij těm, kteří si myslí, že nikdy nepřežijí tento život)
To live a brand-new start (
aby mohli začít zbrusu nový začátek)

You and me we got this (ty a já, my na to máme)
You and me we're beautiful beautiful (ty a já, my jsme nádherní, nádherní)


We all we all we're gonna be alright (My všichni, my všichni, my budeme v pořádku)
We got we got we always got the fight in us ( My musíme, my musíme, my vždycky musíme bojovat uvnitř sebe)
We all we all we're gonna live tonight (My všichni, my všichni, my dnešní noc budeme žít)
Like there's no tomorrow 'cause we're the afterlife (tak jako by neexistoval zítřek, protože my jsme věčnost)


No a to by tak bylo všechno. A pokud jste dočetli až sem, tak vám jen chci ještě říct, že jsem nemocná, zničilo mě nachlazení, tak proto zde není žádný inteligentní článek :D Ale aspoň je sranda a relax. Nejsem stavu nějak psát recenze momentálně, ale za to jsem stavu číst (děkuju, děkuju :D), jinak vážně nevím, co bych dělala. Takže snad o víkendu sem přiletím s novými recenzemi, čeká tam na to Spánek od Murakamiho a dneska asi dočtu Brendu Velikou, tak na ně oba se můžete těšit a kdo ví, co ještě všechno přečtu. Mějte se fanfárově (ajaj, ta nemoc mi asi vážně leze na mozek :D) a brzo čau čau! (No nic :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!