pondělí 20. ledna 2014

Song of the Week: One Fine Day - Goodbye Reality

Tak vzhledem k tomu, že mi přestal fungovat PC, se dneska hlásím provizorně z půjčeného notebooku (protože ani můj vlastní notebook prostě nefunguje :D technika se proti mě spikla). Takže vůbec nevím jak budu tento týden pracovat na blogu, asi nijak. Budete se mnou muset mít do víkendu trpělivost. To už snad budu mít PC znova funkční.
A jelikož mám dneska pocit, že mě brzo trefí, tak jsem si vzpomněla na jednu písničku, kterou jsem kdysi objevila a asi bych se podle ní měla dneska a možná po zbytek týdne řídit. Jedná se o Goodbye Reality od One Fine Day. Občas vážně není na škodu říct sbohem realitě :D Aspoň na chvilku.
Já vážně nesnáším pondělí :D Dvě knížky čekají na zrecenzování a já nemůžu nic dělat. Tak mi držte palce, abych snad ve středu či čtvrtek měla PC zase doma a funkční (chudák už je asi taky trochu přestárlej)
Takže pevný nervy všem! Kdo to nedá, tak aspoň hezké odplutí do šílenství, tam nám bude aspoň všechno jedno :D Možná se tam potkáme!

One Fine Day - Goodbye Reality
say good-bye to reality / řekni sbohem realitě
forget about pain and all of your sorrow /zapomeň na bolest a všechno svoje trápení
welcome my friend insanity / přivítej mého přítele Nepříčetnost
take my hand we go over the rainbow /Chytni mě za ruku, půjdeme za duhu
some people do it and others want it /někteří lidé to dělají a jiní to chtějí taky
and everybody needs it a little hideaway/ a každý to potřebuje, malou skrýš




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!