středa 3. ledna 2018

Nový rok a co bude s blogem?


Máme tu rok 2018 a já si tak říkám, co s blogem. Posledních pár měsíců jsem spíš fungovala na youtube než tady, ale zase je mi líto, že se na blogu nic moc neděje, sem tam nějaká ta recenze. Původní plán byl, že blog postupně odstavím a zůstanu jen na youtube, ale přijde mi, že zase začínám mít chuť i psát a nejen natáčet. Někdy je prostě fajn si jen tak sednout a psát a nemuset nastavovat kameru, zkrášlovat se, světla, baterka, karta, editace. A tak jsem si řekla, že se k blogu vrátím, postupně, pomalu. Chci ho pořádně propojit s mým youtube kanálem a taky zase psát normální články. Prostě mít takovou propojenou plataformu podle toho na co zrovna budu mít chuť. Ale aby to v rámci možností fungovalo jako celek. Takže se na to pomalu vrhnu, promyslím a začnu zase taky psát. A možná i předělám design...uvidíme...A začnu hned dneska, jelikož dlužím jednu recenzi :) a zároveň bych chtěla napsat nějaké další cestovatelské články a tak dále a tak dále. To co se mi prostě nehodí na kecání do videa.
Tak doufám, že to půjde a že se budeme zase potkávat i tady a snad si rádi ode mě ještě po takové době i něco přečtete :)

4 komentáře:

  1. Doufám, že budeš i blogovat. :) Mám moc ráda knižní blogy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby si si našla čas ako na YT tak aj na blog, pretože ako sama píšeš, písanie má svoje čaro a bola by škoda, keby si od toho upustila. Ja sama som ku koncu minulého roka začala natáčať knižnú reláciu a na blog som mala menej času, ale snažím sa mu stále venovať, pretože ma to baví :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mám radost, že se vrátíš a budou nové články :)I cestovatelské články budou určitě zajímavé,také je mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám sice radši videa kde si může sednout a něco k tomu zobnout, ale přesto by mi bylo líto kdybys opustila tenhle pěkný blog.

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!