čtvrtek 6. března 2014

Knižní přírůstky (7)


Dneska si dáme knižní přírůstky, protože za poslední týden mi přišlo několik RC, tak se můžeme společně podívat, co nás v brzké době čeká jako recenzní články. Zítra snad už sepíšu zase nějaký ten inteligentnější článek. Můj mozek je sice stále odříznutý od kyslíku díky "milované" rýmě, ale snad to už bude lepší :D

Jako první vám ukážu knížky z Fragmentu, které dneska přišly. Docela mě to pobavilo, protože byly zabalené v nějakém výtisku učebnic češtiny, zřejmě nepovedený tisk :D tak to aspoň využili nějak jinak. Jedná se o dvě novinky Upíří storky - Prokletí upírů od Petry Klabouchové a Dračí oči - Čarodějka od Kristiny Hlaváčkové. Až teď jsem si všimla, že jsou to obě české autorky. Hm, tak to se tam Zdeňkovi Svěrákovi a jeho Povídkám muselo líbit mezi nimi :D Vůbec mi to nedocvaklo, že jsou to všechno Češi.

A včera mi přišel výtisk Následujte své srdce od Andrewa Matthewse z Baroque Partners. Sice takovéhle literatuře moc neholduji, ale když už se mi naskytla příležitost, tak proč to nezkusit. Navíc to vypadá docela zábavně. Minimálně můj rychlonáhled pro zatím mě usvědčil o tom, že ty ilustrace budou vážně sranda. A jako poslední a vlastně první, co mi v téhle várce přišlo, asi před týdnem, jsem dostala od Galatei jejich novinku Hlasy chaosu od Leonarda Rosena, na což se strááášně moc těším.

Moc děkuji za všechny tyto RC, jedna vypadá líp než druhá, vůbec nevím, do čeho se pustit dřív. Nějaký tip? Ne že bych toho neměla vedle další milión co číst :D ale přece jen RC mají přednost.
A co nového za knižní miláčky máte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!