pondělí 11. listopadu 2013

Song of the Week: Gabrielle Aplin - Keep pushing me

Hezké pondělí! Jak se všichni máte? Já zatím fajn. Dneska se ozývám docela pozdě, ale nějak jsem se k tomu počítači nemohla dokopat :D Podivné! ... Takže tento týden čekejte minimálně dvě recenze, maximálně tři :D Princezna z Burundi je už přečtená, takže recenze na ni bude zítra, V jedné osobě mi chybí už jen cca 80 stran, takže ve čtvrtek by mohla být na tuto knihu recenze publikované taky a když se mi poštěstí tak možná dokonce týdne bude i Obnažená Paříž, protože zatím jsem přečetla zhruba 1/3 knihy a čte se to jedna báseň. Na to že je to něco na styl cestopisu, je to vážně zábavné a hrozně zajímavé.
A jelikož je to pondělí a já vás v tento den hrozně ráda inspiruju hudbou, protože jsem názoru, že není nic lepšího než vykročit do nového týdne s písničkou na rtech, tak tu pro vás mám novou píseň. Tentokrát mě youtube ale vůbec neinspiroval ničím novým, takže jsem sáhla do vlastních zásob. A je tady jedna písnička, který mi už dlouho nejde z hlavy a to Keep pushing me od Gabrielle Aplin. Tuhle anglickou písničkářku jsem vám nedávno představila v recenzi na její nové album English Rain. Keep pushing me patří ještě před toto album od jejího EP Home, které vyšlo začátkem roku 2012. A ten rytmus a text se mi pořád honí hlavou, tak jsem si řekla proč to nedat jako Song of the Week, tak tady to máte. Tahle písnička nemá videoklip, takže jen audio na youtube s tou krásnou fotografií, kterou vidíte tady nahoře. Ta posloužila jako obálka pro EP Home.
Tak se mějte suprově, ať se vám týden povede na všech frontách v pozitivních vlnách!

I won't stay but I can't leave (Já nezůstanu, ale když já nemůžu odejít)
Some twisted sense of loyalty (Nějaký zvrácený smysl oddanosti)
You make me love the things I hate (Ty mě nutíš milovat věci, které nenávidím)
Keep pushing me,(Dál mě postrkuj)
Pushing me, keep pushing me away,(Postrkuj mě, postrkuje mě pryč)


Gabrielle Aplin - Keep pushing me


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!