pátek 1. listopadu 2013

Citujeme knižní hrdiny (5) - Christopher Paolini

Tento projekt byl vymyslený U malého kapustňáka a jde o to citovat z knih věty, které nás nějak ovlivnili, nebo donutili zamyslet. Tahle je dnešní:

"Byli už tak vysoko, že na výšce přestávalo záležet a věci na zemi už nevypadaly skutečné."

Takto popisuje autor let Safiry s Eragonem v knize Brisingr (série Odkaz dračích jezdců). Hodně mě to zaujalo, protože zrovna před týdnem jsem letěla letadlem a koukala z okýnka na všechny ty pididomečky a následně vrcholky hor a mračna pode mnou a prostě jsem nechápala, jak je možné, že já, člověk, který trpí závratěmi a strachem z výšek, nemá absolutně žádný problém koukat dolů z tak ohromné výšky, když se ani nedokážu postavit k vyššímu srázu natož sedět v lanovce. A ejhle, tahle věta mi to osvětlila. Jsem tak vysoko, že můj mozek už to nejspíš nepovažuje za skutečné a tak s tím nemám problém. Opravdu mě někdy dost překvapí na co všechno najdu v knihách odpovědi.
A co vy? Jak to máte s výškami?

Pohled z letadla, jak jsme přilétali ke Španělsku
P.S. Slibované fotky ze Španělska dodám asi zítra, ale prozatím jen ty z instagramu a pokusím se udělat zítra i video. Fotky z foťáku budou muset počkat ještě chvíli. Ale dočkáte se a bude to stát za to, jsou vážně nádherné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!