středa 30. října 2013

Knižní přírůstky (01)

Dneska jsem na tento projekt narazila a moc se mi zalíbil. Jde o to ukázat vám, co nového za knihy se k mně dostalo, je jedno jestli jsem je dostala nebo koupila. Tento projekt vymyslela Cathy.
Už jsem vám dvakrát takhle ukázala sama od sebe, co jsem si koupila (ale nikdy jsem to nefotila), ale je pravda, že toho někdy je víc a někdy míň a občas jsou to i třeba výhodné koupě třeba v levných knihách, které často navštěvuji, tak takhle vám to budu moct všechno ukázat a budu v tom pořádek :) A u názvu vám vždycky nechám link na stránku knihy v www.databazeknih.cz, ať si o knihách můžete přečíst info. Nechce se mi s tím vypisovat, to by pak možná článek byl na deset stran :D

Tento nákup se pravda uskutečnil už před pár týdny, ale stejně jsou to povedené kousky a dohromady mě všechny stály jen kolem 400,-. Bože, děkuju za existenci levných knih! :D
Nejprve jsem narazila na Proutkařka od Bradford Morrow, na tu jsem si brousila zuby už před pár měsíci, když se v levných knihách objevila poprvé, ale u nás jsem na ni nenarazila a pak jsem si myslela, že už se vyprodala a najednou po téměř půl roku vidím nové výtisky v regálech. Hned jsem ji brala.
Další objev byl útloučký paperback, který má už svoje léta, ale anotace mě prostě dostala a ten název. Jde o Kocourův pejsek od Thomase Perryho. Originál vyšel někdy před třiceti lety. Ale copak to vadí? Vypadá to na zajímavý thriller a stálo to jen pár kaček.

A když už jsem chtěla odejít, u pokladny na mě vyskočily dvě kočky. A tím myslím detektivky od Lilian Jackson Braun - Kočka, která vyprávěla příběhy a Kočka, která měla 60 vousků. Tuhle autorku jsem si chtěla přečíst už dávno a i když katalog naší knihovny tvrdí, že její knihy má, nikde jsem je neobjevila, takže mě velice potěšilo, že tam za pár korun ležely tyhle dvě a mám pocit, že tam byla ještě nějaká další, ale to už nevím. Takže doufám, že se mi příběhy budou líbit. Přece jen kočičí detektivka, to mě láká.

A můj poslední přírůstek a velký miláček, na které se hrozně moc těším je Nonstop knihkupectví pana Penumbry od Robina Sloana, zakoupeno v knihkupectví Dobrovský a myslím, že za hodně slušnou cenu. Už když jsem četla anotaci, tak jsem si prostě řekla, že tuhle knihu chci vlastní. Navíc, v naší knihovně bych se ho asi jen tak nedočkala a kdyby ano, tak by to dopadlo jak se Stoletým staříkem, ten jak napovídá už jeho název, opravdu zmizel. Prostě je pořád půjčený, myslím, že se v polici ani neohřeje. Toho jsem si taky musela sehnat vlastního. Na tuto knihu čekejte brzo recenzi. Hned jak dočtu V jedné osobě, tak se na ni vrhnu, třesu se na ni jak malé dítě na Ježíška, tak snad mě nezklame.
A co vy? Pořídili jste si v poslední době nějakou zajímavou knížku?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!