pondělí 9. září 2013

Song of the week: Alice Francis - Shoot him down


Máme tu další pondělí, další nový týden. Až mě trochu děsí, jak moc to letí. Když jsem se minule zmínila před mamkou jen tak ze srandy, že za chvilu budou vánoce, málem po mě hodila talířem :D
Tentokrát mě inspiroval jeden kamarád, když na facebook umístil video s písní Shoot him down a já zjistila, že je to parádní swingová záležitost. A konečně jsem díky tomu zjistila, jak se tomuto žánru říká, když smícháte swing a divy djského pultu, prý Electro Swing nebo taky Neo Swing. Trošku mě to electro vyděsilo, jelikož mu moc neholduji, lépe řečeno vůbec, ale zjistila jsem, že jde vlastně o styl podobný Caro Emerald, jen namísto jazzu je tam rytmus swingu plus pár djských smyček.
Alice Francis je původem z Rumunska, ale dlouhodobě žije v Německu. Je pro mě opravdová novinka a Shoot him down mě naprosto dostalo, trochu drsnější text , no posuďte sami - " I want to chooke him, I want to maltreat him... and break his neck,neck,neck" . Pro neangličtináře "Chci ho zaškritit, chci ho týrat...a zlomit mu vaz,vaz,vaz." A milovníci kočiček si ve videoklipu přijdou na své. Takové sexy kočky v gangsterském stylu, a že umí vystrčit drápky. Videoklip je animovaný a prostě úžasný. Chudák kocour na konci. :D Trochu mi to připomnělo takové to video animované, jak necháte krečka vybouchnout v mikrovlnce.
No ale abych se moc nerozkecávala, přeji hezký týden, snad ten déšť nebude tak hnusný jak už je :D a užijte si Alice Francis!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!