sobota 13. června 2015

Past - Andrew Fukuda (Recenze)

Info: Past/The Trap, Andrew Fukuda, Hon #3, Fragment, 2015, 304 str. YA - Fantasy

Gen, Sisy, David a Epap utekli z misie. Nákladní vlak je veze vstříc nejistému osudu. Snaží se zachránit si navzájem život a tím pádem i jejich jedinou záchranu: lék. Jenomže se vše velmi rychle komplikuje a nic není takové, jaké se zdá. Gen se brzo znovu setkává se Září a nakonec bude jen těžko rozeznávat, kdo je vlastně nepřítel, co je správné a co ne...Přežije ale nakonec?
A máme tu poslední díl série Hon. Série, kterou někteří naprosto zatratili, jiní se zamilovali. Pokud jste četli moje recenze i na předešlé knihy, tak víte, že já patřím do toho druhého tábora. Už od prvního dílu jsem si sérii moc oblíbila. A víceméně mě ani jednou nezklamala. Takže i Past, závěrečný díl, mě zase dostal.

Při první knize jsem se dvě noci pořádně nevyspala. Při druhé rovněž. No a třetí nebyla výjimka. Jakmile jsem se do Pasti začetla, už mě nepustila. Hltala jsem stránku za stránkou a netrpělivě čekala, jak to všechno vlastně dopadne.
V posledním díle jsou odhalena tajemství. Dozvídáme se opravdu zajímavé skutečnosti. Většinu jsem vůbec nečekala. A mile mě konec překvapil. No mile. Bylo to drsné. Ale snad chápete, co tím chci říct.
Byla tady spousta zvratů. Všechno se odehrávalo strašně rychle. Knížka byla napěchovaná napětím až do poslední strany. Andrew Fukuda dokázal svůj příběh dovést do zdárného konce. Čtenář se určitě nebudu cítit zklamaný. Já rozhodně nebyla, jak už jsem říkala. Až mi bylo líto, když jsem to dočetla, že je opravdu konec.

Autorovi se povedlo celý tento zvrácený svět, kde upíři jsou považováni za skutečné lidi a lidé, podle našich představ jsou jen obyčejná potrava, výborně ukončit. Doplnil téměř všechny dílky skládačky. Protože svým koncem tam rozhodně nechal prostor na čtenářovu fantazii. Dokonce do příběhu přidal i pár kapitol, kde se vracíme do minulosti, která osvětluje mnohé, a to nejen z Genova pohledu. Protože samozřejmě i v posledním díle Andrew Fukuda zachoval Genovi vypravěčské právo. Ale v těchto kapitolách z minulosti dal prostor i dalším, aby osvětlil další části svého spletitého příběhu.
Já už jenom doufám, že Andrew Fukuda napíše brzo i něco dalšího, co se k nám dostane. Protože mi jeho styl a fantazie sedí a baví mě. Co se týče mé osoby, rozhodně stálo za to, si přečíst celou sérii, která závěrem opravdu nezklamala.



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde.

2 komentáře:

  1. Já mam tuto trilogii neskutečně ráda, protože se spojují dva oblíbené prvky - dystopie a upíři. :D divná kombinace, ale na mě fungovala. Jsem zvědavá, zda se k nám dostanou i jiné autorovy knihy. Hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!