úterý 12. května 2015

Bout of Books Read-a-thon UPDATE


V tomto článku budu každý den přidává svůj pokrok.


PONDĚLÍ
Rozečteno: Píseň krve, Silo, Mrs. Poe, Nadělat prachy
Přečteno stran: 185 str.
Celkem přečteno: 185 str.
Noo, čekala jsem to o fous lepší, ale tak na rozjezd to není špatné. Navíc jsem byla dost unavená, protože jsem se v noci vrátila z Itálie. 9 hodin jízdy v autě vás na druhý den nenechají moc svěží.
Píseň krve a Silo jsem nečetla, neměla jsem na ně náladu. Ale rozečetla jsem Mrs. Poe a Nadělat prachy. Jak můžete vidět vedle v Právě čtu, mám rozečteno ještě Hijos del clan rojo, španělskou knížku, ale moc mě to nebere, navíc to mám na čtečce a nevyznala bych se v počtu stránek, tak to nechám až na jindy. 
Jo a ještě jsem se rozhodla si na poslední chvíli dát jeden další cíl a to překonat můj minulý rekord 1001 stran za celý týden :) Tak to jsem vážně zvědavá jestli to dám. Moje ostatní cíle můžete vidět zde.

ÚTERÝ
Rozečteno: Píseň krve, Silo, Mrs. Poe, Nadělat prachy
Přečteno stran: 167 str.
Celkem přečteno: 352 str.
Chtělo by to trochu zabrat, ale měla jsem dost práce, tak nakonec nebylo tolik času a pak se mi opravdu nechtělo :D tak jsem nějakou dobu prokrastinovala. Ale jinak vrátila jsem se po pár dnech k Silu, které je někdy dost depresivní a na to jsem neměla zrovna náladu. Tak z něj jsem přečetla kolem 20 stran. Pak jsem četla Mrs. Poe, kde jsem toho přečetla podstatně víc. A četla jsem i Nadělat prachy, kde jsem toho přečetla úplně nejvíce. Zeměplocha se prostě čte jedna radost a jde to rychle.

STŘEDA
Rozečteno: Píseň krve, Silo, Mrs. Poe, Nadělat prachy
Přečteno stran: 105 str,
Celkem přečteno: 457 str.
Uff, málem jsem prošvihla denní limit sto stran. Tak tak jsem to dala. Byla jsem ale hrozně unavená, nevyspaná, musela jsem vstávat hrozně brzo a to se pak na mNě podepíše. Takže čtení bylo jen takové nic moc. Četla jsem jen Nadělat prachy.

ČTVRTEK
Rozečteno: Píseň krve, Silo, Mrs. Poe, Nadělat prachy
Přečteno stran: 154 str.
Celkem přečteno: 611 str.
Dnešek byl hodně náročný den. Ale nějakým zázrakem se mi povedlo přečíst poměrně dost stran. Četla jsem zase Nadělat prachy a taky Mrs. Poe. I přes to, co jsem za celý den musela absolvovat, jsem s výsledkem spokojená.

PÁTEK
Dokončeno: Nadělat prachy
Rozečteno: Píseň krve, Silo, Mrs. Poe
Přečteno stran: 213 str.
Celkem přečteno: 824 str.
Konečně za celý týden den, kdy jsem byla vyspaná do růžova a nemusela nic dělat. Tak to číslo taky podle toho vypadá. Konečně jsem dočetla nějakou knihu a to Nadělat prachy. Opět super zeměplocha. A k tomu jsem něco málo přečetla od všech ostatních rozečtených knih. Opravdu konečně plodný den. Musím teď za víkend dohnat to, co se mi přes týden nepovedlo.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!