neděle 12. října 2014

Nonstop knihkupectví pana Penumbry

Jelikož se vám teď blogosféra bude snažit dostat do hlavy Ajax Penumbra 1969, já mezi nimi, nebude na škodu si připomenout, co této knize předcházelo.
I když lépe řečeno, co následovalo. Chápete? Ne? Já jsem do toho taky zamotaná. Ale společně to vyřešíme. Stejně jako záhadu v tomto Nonstop knihkupectví, kde se mísí staré knihy s moderní technologií a humorem. Za mě kombinace na jedničku.

Americký spisovatel Robin Sloan napsal jako první právě Nonstop knihkupectví pana Penumbry. Ajax Penumbra 1969 dopsal dodatečně jako předmluvu pro Nonstop knihkupectví, takže vytvořil takovou menší časovou smyčku. Minulost přišla později. A o čem, že je vlastně Nonstop knihkupectví pana Penumbry? A stojí za přečtení? To se můžete dočíst v mé recenzi, kterou jsem před pár měsíci napsala, když jsem knihu četla. Hned vám můžu prozradit, že jsem byla nadšená a hltala stránku za stránkou. Tak jdeme na to!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!