sobota 26. července 2014

Wicked Wildfire Read-a-Thon - Results!!!

Tak jak nakonec dopadl můj úplně první čtecí maraton? :D Ne podle mých představ, ale úplná hrůza to zase taky nebyla. Skoro jsem dala 1500 str.
Konečná statistika je:

5 dokončených knih
Dorothy Must Die - Danielle Paige (R)
Mladík v exilu - C.D. Payne
Poslední cesta do PODZEMÍ - Roderick Gordon
Než přijde smrt... - Douglas Reeman (R)
Prokletí titánů - Rick Riordan

2 knihy jsem už nestihla dočíst
Un refugio para Clara - Marta Estrada
Zoo City - Lauren Beukes

Celkem přečteno 1471 stran

Doufám, že při příští příležitosti se mi povede líp. Bohužel několik dní prostě nebyl vůbec čas a taky to podle toho vypadalo.
Celý čtecí průběh můžete najít zde.
Kdyby jste věděli o nějakém dalším maratonu, který se chystá. Dejte mi vědět. Ráda bych si to znovu vyzkoušela.

2 komentáře:

  1. Očividně čtu pomalu, když koukám na tvoje čísla :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když vezmu, že mohly být ještě vyšší, nebýt zkoušek a těch výletů, který se prostě uskutečnit musely. :D

      Vymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!