neděle 7. prosince 2014

Vánoční speciál #2 - TAG Veselé Vánoce!

Moc jsem chtěla udělat vánoční TAG, ale jeden jsem už dělala loni, tak jsem si letos rovnou jeden vlastní vymyslela. TAG Veselé Vánoce o deseti otázkách týkajících se samozřejmě Vánoc :D Pokud byste ho chtěli taky vyplnit, neváhejte, nominovaní jsou úplně všichni, kteří na TAG narazí. Ocenila bych, kdyby jste mě vypíchli jako autora :) Děkuji... a teď už vzhůru na otázky!


1. Přijde za tebou kamarád a požádá tě, aby si s ním šla koledovat na Mikuláše. Nabídnete ti postavu čerta nebo anděla, kterého si vybereš?

Čert, vždycky jsem chtěla jít za čerta a nikdy nešla :D Ani za anděla, ale za anděla bych nechtěla, ty jsou moc svatí, to pak není žádná sranda. Ne že bych byla nějaká potvůrka, ale čerti jsou prostě čerti. Ale nešla bych za takového toho děsivého. Chudáci děti potom.

2. Byla jsi v dětství odvážná nebo vyděšená k smrti, když se přiblížil čert?

Hmm, strach jsem z nich měla, ale že bych nějak hysterčila to ne. Jednou mi šel za Mikuláše můj starší bratranec a já ho poznala a to pak hned opadl strach i z čerta :D Když víte, že sem neprošel pekelnou bránou.

3. Pečeš/pomáháš s vánoční cukrovím?

Peču i pomáhám. Už několik let se toho účastním a moc mě to baví. Já nějaká kuchařka nejsem, ale co se týče cukroví a dezertů, ty já tvořím ráda.

4. Nejoblíbenější vánoční cukroví?

Achjo, kdybych si to sama nevymyslela, tak toho dotyčného zaškrtím. Jak mám vybrat jen jedno nejoblíbenější? :D Asi kokosové kuličky...a taky čokoládové a ořechový šneci a..... atd.


5. Nejoblíbenější koleda?


Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé. Po roce Vánoce, Vánoce přicházejí. Šťastné a veselé!

6. Kupuješ dárky na poslední chvíli nebo si vzorná a vše pečlivě stíháš?

Většinou jsem relativně vzorná. Ne že bych nakupovala dárky už v létě, ale úderem 1.prosince jdu na to. Většinou to stihnu do 20.prosince všechno mít.


7. Živý nebo umělý vánoční stromek?

Vždycky živý. To pak nejsou Vánoce. Jenom ve svém pokoji mám malý umělý. Ale co se týče toho hlavního velkého stromku, kde jsou pak dárky, jedině živý. A vždycky jsem za hlavního ozdobného pracovníka. Co se týče našich koček, je to úplně jedno. Jsou schopné shodit živý i umělý. :D

8. Jíš na štědrovečerní večeři tradiční jídlo? (kapr a spol.)

Vůbec ne. Jedině, že by se počítaly hordy cukroví :D Ryby nejím, v dětství mi zaskočila kost ve školce z filé, učitelky mi to nevěřily, pan doktor se pak nestačil divit, že co mi to z toho krku vytáhl. A tak od té doby se ryby ani nedotknu, navíc mi to nikdy ani moc nechutnalo. Takže tím pádem kapr i večerní cesty na pohotovost u mě odpadají. Jím kuřecí řízek a brambory, k tomu dobré vínko nebo vaječný koňak a jsem spokojená :)

9. Věříš na zlaté prasátko?

Ano, samozřejmě. Protože když někdo celý den nejí, tak je snad jasné, že večer bude mít halucinace, no ne? :D

10. Film/pohádka/kniha, bez kterých si Vánoce neumíš představit.

Sám doma a Sám doma 2. Ty jsou stěžejní. A pak už cokoliv, co se namane. Vánoční prázdniny, Budiž světlo, atd. Pohádky ty moc nesleduji, max. kousek Popelky vždycky někdy zaznamenám a možná se za pohádku asi považuje Anděl Páně, tak to sleduji taky každoročně. A vyloženě vánoční knihu tu nemám. Letos plánuji HP re-reading, tak ten mi vždycky tak jedině evokoval Vánoce.

Když už tady zmiňuji ty filmy. Tady je článek z loňska. Tipy na vánoční filmy. Tam se dozvíte, které miluji a bez kterých to vážně nejde.





4 komentáře:

  1. U nás taky nejíme kapra, ale řízky :) a sestra dokonce nejí ani salát, ale tak jako ty brambory :)
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký Tag a ještě lepší odpovědi! u Zlatého prasátka jsem se dost nasmála :D :D Veselé Vánoce ti přeju ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný Tag! Moje odpovede nájdeš na mojom blogu :)

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!