úterý 18. června 2013

Kresba: Koťata

Tak nám vedra zaútočili na všech frontách, tak jsem se rozhodla dnes přinést něco odlehčujícího. Stačí, když na to hodíte oko. Před pár týdny jsem si jen tak malovala koťata podle vzoru těch našich, i když z těch už dnes jsou dospělé slečny. A nakonec jsem se rozhodla namalovat jeden spešl obrázek pro mého dědy, kterému se ten první líbil. Mě se ten první tak moc nelíbil :D takže ten neuvidíte, ale chci vám ukázat ten, který jsem dala teď dědovi k narozeninám. Kvalita obrazu sice není kdo ví co. Neměla jsem šanci to nascanovat a foťák to tentokrát moc vzít nechtěl, ale nakonec z toho vzešlo něco koukatelného. Tak doufám, že se vám to bude líbit.
Po kliknutí na obrázek se zvětší na svoji původní velikost.


Tak to je pro dnešek vše, užívejte si teploučka, sice je ho až až, ale osobně já radši tohle než zimu či déšť. Příště už vám sepíši nějakou tu recenzi, ať máte co v létě číst a poslouchat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!