úterý 30. dubna 2013

Fotky ze Superpole - Sobota, Assen, Superbike 2013

Odpoledne se konal Superpole. Zima byla neskutečná. Když jsem konečně dofotila, sotva jsem hýbala prsty. Měla jsem je dokonale zmrzlé a když se mi potom začaly zahřívat v tiskovém centru, no dost jsem si nadávala, že jsem si nevzala rukavice :D Hlavně, že jsem o nich doma diskutovala asi 10x, ale stejně jsem je nakonec zapomněla. Asi tak tři hodiny na to jsem nebyla stavu prsty pořádně používat. Hold taková je cena za sklerózu. Ale fotky se povedly. Naštěstí za celý den už nezačalo pršet a světlo bylo docela přijatelné.

Po kliknutí na fotografii, se zvětší...

Jonathan Rea

Michel Fabrizio

Ivan Clementi

Marco Melandri

Max Neukirchner

Carlos Checa
Tom Sykes

Loris Baz

Tom Sykes


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!