pondělí 21. prosince 2015

Zimní 24hodinový Read-a-thon / VLOG

Dnes tu pro vás mám video ze zimního 24hodinového Read-a-thonu, který já omylem nazvala vánoční :D ale myslím, že to nevadí, zimní, vánoční, prostě prosinec chvíli před vánocemi, ty vlezou všude...ale jde samozřejmě o ten, který pořádala Terra z blogu She is a bookaholic.
Natočila jsem stejně jako v létě vlog, kde průběžně dokumentuji můj včerejší postup, kolik jsem přečetla, co jsem přečetla, atd.
Doufám, že se vám video bude líbit. Můžete dát like a přihlásit si odběr :) Moc mě tím potěšíte. A co vy? Zúčastnili jste se taky? Kolik jste toho přečetli? :)


1 komentář:

  1. Zaklínač je skvělá série! Doufám, že někdy také zvládnu read-a-thon :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!