pátek 28. listopadu 2014

Mikulášská soutěž s Ajax Penumbra 1969!


Vánoce, Vánoce přicházejí... a s nimi i Mikulášská soutěž! Host nedávno pořádal projekt Ajax Penumbra 1969 a jak jste možná zaregistrovali, i já do něj přispěla a měla jsem to štěstí, že jsem byla mezi výherci blogeři, kteří získali 3x ebook Ajax Penumbra 1969 od Robina Sloana. A já se rozhodla, že tak obdaruji svoje čtenáře. Takže tu máme tuto soutěž.

PRAVIDLA
  • Soutěž se bude konat od 28.11 do 5.12 2014
  • Zúčastnit se můžou jak ČEŠI I SLOVÁCI, protože tady nehraje roli pošta.
  • Vyplníte dotazník, kde uvedete pouze základní údaje jako přezdívka, e-mail,...Nic záludného tam nebude :)
  • NEMUSÍTE mě nikde sledovat, ale pokud sem díky soutěži zavítáte třeba poprvé a zalíbí se vám tady, budu moc ráda pokud nějaký odběr pravidelných čtenářů nebo follow na fb,tt,bloglovinu,... dáte :) V levém menu jsou ikonky, kde všude mě s blogem najdete.
  • Vítězové budou 3. Každý obdrží jeden e-book Ajax Penumbra 1969 ve formátu, jaký mu bude nejvíce vyhovovat
  • Vyhlášení bude 6.12.2014 a jelikož je to sobota, tak potom od pondělí budou mít výherci do středy čas se mi ozvat. Pokud tak neučiní, vylosuji dalšího.

Doufám, že máte ze soutěže radost. Já doteď nemůžu uvěřit, že jsem něco vyhrála :D Tak třeba někdo z vás bude mít podobné štěstí jako já a vyhraje jeden z e-booků. Tady máte ještě odkaz na recenzi knihy a samozřejmě dotazník. Příští hlášení 6.12!


1 komentář:

  1. Ahoj, tohle jen ten nejúžasnější knižní blog, co znám, možná i proto jsem se rozhodla také knižní blog založit. Jenže nevím jak ho mám zviditelnit, proto bych tě chtěla poprosit, jestli by si se sem tam na můj blog nepodívala, neohodnotila jej atd. Předem ti moc děkuji. Chtěla bych být tak dobrá jako ty !! tady je odkaz: http://milujemeliteraturu.blogerka.cz/

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!