pátek 4. dubna 2014

Nakladatelský maraton (2)

Nakladatelský maraton pokračuje. Dnes jsem si vybrala knihy z hodně profláknutého a oblíbeného nakladatelství Fragment, které znají i naši slovenští sousedé.
V projektu jde o to, kolik máte knížek z jednoho vybraného nakladatelství, ty potom vyblejsknete a uveřejníte.
Takže jak si u mě momentálně stojí Fragment?


Počet knížek: 12

A které to jsou?
Elyonova země: Temné hory 1- Patrick Carman (R)
Deník úúúplně obyčejného upíra 1,2 - Tim Collins (R1) (R2)
Serafína: Příběh draků - Rachel Hartman (R)
Dračí oči: Čarodějka - Kristina Hlaváčková
Upíří storky: Prokletí upírů - Petra Klabouchová
Prokleté město - Lisa McMann (R)
Malfuria 1,2 - Christoph Marzi
S hlavou v oblacích pejru - Kateřina Petrusová (R)
Povídky, Po strništi bos - Zdeněk Svěrák (R1) (R2)


Většina už je přečtená, poměrně velká část i zrecenzovaná. Knížky od Fragmentu mám ráda, líbí se mi zpracování i překlad, obálky mají čím dál tím vymakanější. Opravdu se činí. Určitě mi brzo něco přibude do sbírky a s velkou chutí si to přečtu.
A co vy a Fragment?


P.S. :D mějte se mnou slitování, co se týče kvality fotek, můj profi-foťák pořád leží ladem bez opravy :( a z toho maličkého, který musím používat namísto něho, mě chytá nerv. :D Nic lepšího z něj nevymáčknu.

3 komentáře:

  1. Já mám od Fragmentu méně knih, namátkou si tak vzpomínám třeba na trilogii Věk magie, která byla naprosto skvělá, a nebo Serafínu, která se mi taky moc líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám iba pár kníh od Fragmentu a musím povedať, že niekedy ma tie knihy aj sklamali :D

    OdpovědětVymazat
  3. Od Fragmentu mam asi stejne jako ty. Fragment mam docela rada. Zajímavý projekt ;-)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!