pondělí 17. února 2014

Song of the Week: Joss Stone - The Simple Things

ZZZZzzzzzz....ZzzzzzzzZZZZ! Můj mozek spí :D já bych nejraději spala, ale stejně jsem tu s písničkou týdne. Pro jednou jsem ráda, že je konec víkendu a že v pondělí nikam nemusím. Dneska pondělí miluji. Náročné, neplánované víkendy mi vážně nedělají dobře :D Kdyby to aspoň byl nějakej výlet nebo párty, ale vono ne! (Gramatiko, dneska mi polib šos! :D)

Asi tak nějak :D
Takže to nebudu protahovat a slibuju, že zítra jsem tu v plné síle. Dneska jsem se rozhodla vybrat jednu naprosto totálně dokonale úžasnou písničku, které má krásné poselství. Jmenuje se The Simple Things (Obyčejné věci, nebo jednoduché, jak chcete) od Joss Stone, ta ji pověsila zadarmo na svůj web, je to píseň mimo CD. Zkrátka a jednoduše si ji poslechněte, snad se vám bude líbit tak moc jak mně. A já už radši mizím, dřív než začnu psát úplný blbosti. Tak adieu!

Joss Stone - The Simple Things
As I listen to the birds song (Jak tak poslouchám ptačí zpěv)
And the sweet fresh of morning (A to sladké svěží ráno)
Don't think about the monday, baby (Nemysli na pondělí, zlato!)

Just know (Jen věz)
The simple things of life (Jednoduché věci v životě)
Bring the best beauty (přinášejí tu největší krásu)
The days will time to right (dny budou lepší)
Bring the best beauty to the world (přinesou tu největší krásu světu)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!