sobota 14. prosince 2013

Vánoční TAG

Dneska pro vás mám pro změnu něco jiného. Rozhodla jsem se udělat Vánoční TAG, kde odpovím na 10 otázek týkajících se mých vánoc. Doufám, že se vám bude líbit a třeba ho taky zkusíte.


1. Který film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Tak tady svádí boj Grinch a Sám doma 2 Zracen v  New Yorku. Ale asi přece jen zvítězí ta dvojka Sám doma. Já prostě miluju, jak Kevin dává těm zlodějům v tom neobydleném domě na frak.

2. Která je tvá oblíbená vánoční barva?
Teda nikdy mě nenapadlo se nad tím zamyslet. Ale když o tom popřemýšlím, tak jednoznačně červená.

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Na Vánoce se vždycky pořádně vyfiknu. Černé kalhoty a nějaký hezký, nový top, to je moje. Vlasy natočit, namalovat. Všechno jak se patří, prostě se hodit do gala. Ale samozřejmě potom po večeři a rozdání dárků, když přijde řada na společné koukání na TV, se převléknu do pyžamu, přitáhnu si do obýváku peřinu, do klína si dám plný tác cukroví a je to :D

4. Pokud bys tento rok mohla koupit dárek jen jedné osobě, pro koho by byl?
Asi bych nedokázala rozseknout rodiče :D Takže bych si vybrala našeho psa Jerryho. Já miluju, jak on každý rok v té hromadě dárků pod stromkem vždycky neomylně najde ten svůj, roztrhá papír a pak roztrhá i tu hračku :D Ale ta radost jakou má a jak mě těší to celé vidět, to stojí za vše.

5. Otevíráš své dárky ráno nebo večer, a v kolik?
Tak jelikož nejsme v Americe, tak samozřejmě večer. A v kolik, no většinou mezi 18-19h.

6. Upekla jsi někdy perníkovou chaloupku?
Perníčky sice peču každý rok, ale do chaloupky bych se nepustila. Asi bych na to neměla nervy :D

7. Co děláš o Vánočních prázdninách?
Tak nejspíš stará dobrá klasika - koukám na filmy, čtu, hraju hry na starém playstationu (nejlépe snowboard, většinou je to jediný sníh, který v té době je :D) a samozřejmě je zde spousta návštěv příbuzných, sem tam nějaká ta sešlost či večírek. Prostě se snažím relaxovat, užívat si to. Vánoce já prostě miluju.

8. Máš nějaké Vánoční přání?
Jelikož na materiální věci opravdu nejsem, tak jediné, co si vždycky přeji, je zdraví a radost v životě pro mě a pro mé blízké, a hlavně v ten Štědrý večer si moc přeji, aby jsme se takhle ve stejném počtu mohli zase sejít i příští rok.

9. Jaká je tvoje oblíbená Vánoční vůně?
Vůně cukroví. A pak taky vůně vánočního stromku, skutečného, žádné umělotiny.

10. Jaké je tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka?
No jelikož nejím kapra, tak na vánoce jedině kuřecí řízek, který naprosto miluji. A z cukroví mám moc ráda čokoládové a kokosové kuličky. To bych mohla jíst celé Vánoce. Jen ta váha se mi potom dost nelíbí :D

A já bych si k tomu přidala ještě otázku, která je tvá nejoblíbenější koleda? Rozhodně Veselé Vánoce. Ten text i melodie nemají chybu. V dětstvím jsem ji znala slovo od slova. A pořád jsem ji zpívala. A do dneška je to první melodie, která mi přijde na mysl, když se řeknou Vánoce.

Tak tohle byl můj Vánoční TAG. Už se těch Vánoc nemůžu dočkat :) A co vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!