čtvrtek 26. prosince 2013

Knižní přírůstky (04) - Vánoce + Akce u Dobrovského (Již zítra!)

Tak Vánoce prakticky za námi, na blogu nový desing, snad se vám bude líbit. A samozřejmě, že Ježíšek naložil pod stromeček i nějaké ty knihy. Pro mě to bylo tentokrát číslo 3. A to následující:


Jako první na mě vykoukl druhý díl Deník úúúplně obyčejného upíra - Fakt "šílenej" rok od Tima Collinse. Loni jsem dostala jedničku, která se mi líbila, i přes to, že je určena pro mladší osazenstvo republiky. A tak jsem si o dvojku napsala do seznamu přání. Já prostě chci vědět, jak to pokračuje :D... Koho by zajímal můj názor na jedničku, tady je recenze.
Druhý tam ležel Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse. Tuhle knížku jsem si přála už loni, ale bohužel se už nevešla do rozpočtu. Celý ten rok jsem kolem ní chodila, jestli si na ni mám našetřit, nebo zkusit ještě ježíška jednou a ejhle, knížku mám doma. Nemůžu se dočkat až se do této podivné knihy pustím.
A jako poslední se tam objevila nejnovější kniha od Zdeňka Svěráka - Po strništi bos. Žádné další povídky jsem od tohoto českého literáta nečetla, ale jeho počiny v divadle neskutečně miluji, zbožňuji jeho hlas a navíc mi fyzicky připomíná někoho, koho jsem měla hrozně moc ráda, tudíž má u mě jedno velké plus vedle druhého. Takže když vyšla tahle kniha, která mě zaujala anotací i ilustrací a obálkou, tak hned putovala na wishlist. Na fotce si můžete všimnout, že už má v sobě záložku. Včera jsem si kousek rozečetla a moc se mi líbí.

30% slevy v knihkupectví Dobrovský ve vše prodejnách 27.12 po celý den!

A jak už jsem avizovala v názvu, zítra se v knihkupectví Dobrovský konají opět velké slevy. 30% sleva na každou knih, kromě již zlevněných. Když si to přepočítáte, tak u některých knih je to třeba i 100 kč sleva, což je úžasné (doufám, že umím počítat :D). Tyhle slevy budou tentokrát na všech prodejnách v republice. A jelikož jsem dostala pod stromeček i nějaké ty penízky, tak je hned zítra utratím na knížkách. Takže si knihovničku doplním ještě o pár knížek z wishlistu, a budu mít pár opožděných knižních dárků.

A co jste dostali za knížky pod stromeček vy? Pochlubte se!


1 komentář:

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!