středa 13. listopadu 2013

Mé knižní série (5)

Po nějaké době tu pro vás mám další díl projektu Mé knižní série. Tentokrát to bude série Odkaz dračích jezdců od Christophera Paoliniho. Vždycky jsem vám svoje knihy odfotila, ale trochu mi stávkuje počítač a navíc tuhle sérii mám jen jako e-book. Takže si vypomůžu google obrázkem. Tak jdeme na to!

Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Prvně jsem se dozvěděla o filmu Eragon. Myslím, že jsem v té době ani nevěděla, že je to podle knihy a už vůbec ne, že existuje celá série. Film mám doteď moc ráda a řekla bych, že na knihu jsem narazila nejspíš na bookfanu, když ji tam někdo hodnotil, tak hned putovala do mého wish-listu a postupně i ostatní díly.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Tři ze čtyř.

Co na tuhle sérii říkáš?
Jelikož miluju draky a kouzla a elfy, tak ji mám ráda, většinou mi ani nevadí, že díly jsou tak moc dlouhé. Je to dobrá série. Zázrak to není, ale za přečtení to stojí. Ale je pravda, že to díl od dílu víc a víc pokulhává. Ztrácí se napětí. Ale tak či tak, jsem hrozně zvědavá, jak to skončí a myslím, že vánoce budou ideální doba, kdy se vrhnout na ten poslední díl. Snad mě nezklame.

Který díl máš ze série nejraději?
Rozhodně ten první - Eragon. Už film jsem milovala a kniha mě úplně dostala. Hodně se od sebe liší, mnohem víc informací je v knize. Byla to úžasná jízda. Ty ostatní už trochu stagnují. Ale pořád se to dá.

Jaká je tvoje oblíbená postava a proč?
Stoprocentně Safira. Je to úžasná dračice. Moc se mi líbí jaký má vztah k Eragonovi a zároveň jako drak dokáže být tak nepředvídatelná a někdy drzá. Hned bych takového draka brala. Moc ráda si o ní čtu a představuju si ji.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Tak že bych někoho úplně nesnášela, to asi ne. Spíš mě tak střídavě vytáčí skoro všichni občas :D

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Co jsem viděla, tak obálky jsou stejné. A opravdu povedené. Ti draci a ty barvy, i písmo.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Vždycky se mi vybaví scéna, kdy Safira propůjčí poprvé Eragonovi svůj dračí zrak. Ale myslím, že jsem tím i hodně ovlivněná tím filmem. Ta scéna tam totiž stála za to :D 

Takže tohle jsou moje odpovědi, co se týče Odkazu dračích jezdců. A co vy? Četli jste je? Který díl máte nejraději?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!