pondělí 7. října 2013

Song of the week: Hugh Laurie and The Copper Bottom Band - Changes


Máme tu další pondělí. Já jsem se dnes ráno vrátila z Francie, zítra přidám zbytek fotek ze závodů a taky těch pár foteček z okolí, ale mám jich opravdu poskrovnu, téměř nic :D Hlavní byli závody.
Dneska mi trvalo vybrat píseň. Poslední dobou si se mnou a lidmi kolem mě osud/bůh/nebo jak to vidíte vy zahrává opravdu "vesele" a mění nám ty naše životy mrknutím oka o 360 stupňů. Co bylo včera, dnes není a kdo ví, co bude zítra. Nakonec mě napadla píseň Changes, která se svým textem opravdu hodí. A moje oblíbená verze je právě od Hugha Lauriho a jeho Copper Bottom Band. Když jsem tuhle píseň nedávno slyšela na jejich koncertě, dotkla se mě hodně hluboko svou pravdou, až mi vytryskly slzy. Nechám vám tu i text s překladem pro neangličtináře. Bude tady pod videem.
Chtěla bych ji věnovat těm, kteří už tady nejsou, těm, kteří společně se mnou dál kráčí, těm, kteří nám jednou odejdou a taky těm, kteří ještě nepřišli. Protože právě díky nim kráčíme dál, díky vidině toho, že to brzo bude zase jinak a třeba líp.


Everyone is facing changes (Každý čelí změnám)
No one knows what's going on. (Nikdo neví, co se skutečně děje)
And everyone is changing places (A každý mění místa)
Still the world keeps moving on. (Svět se stejně dál točí)

Love must always change to sorrow (Láska se musí vždy změnit na smutek)
And everyone must play the game, (A každý tuhle hru musí hrát)
Because it's here today and gone tomorrow (Protože co je dnes tady, je zítra pryč)
Still the world goes on the same. (Svět se dále stejným způsobem točí)

Love must always turn to sorrow (Láska se musí vždy změnit na smutek)
And everyone must play the game, (A každý tuhle hru musí hrát)
Because its here today and gone tomorrow (Protože co je dnes tady, je zítra pryč)
Still the world goes on the same. (Svět se dále stejným způsobem točí)

It's here today and gone tomorrow (Co je dnes tady, je zítra pryč)
Still the world goes on the same. (Svět se dál stejným způsobem točí)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!