pondělí 8. července 2013

Hippie Diáře Paula Coelha

Jsme v půlce roku, prázdniny, léto, ale ani se nenadějeme a bude tu Silvestr. Tak jsem si řekla, že se poohlídnu po nějakém tom diáři na příští rok.

Jak mi dnes bylo řečeno v knihkupectví, co se týče letošních diářů, mám prý už smůlu ( a že ho zrovna tak potřebuju), tak jsem si spravila náladu a rozhodla se koupit diář, který každý rok vychází pod záštitou Paula Coelha a jeho citátů na rok 2014. Je tak neuvěřitelně barevný, že ať chcete nebo ne, všechny ty květinky a ptáčci ve velice výrazných barvách, vám prostě tu náladu spraví.

Diář pro rok 2014 byl nazván Sdílení. Každý měsíc má svůj úvod, jedná se o nějaké slovo jako například důvěra, naděje, energie, atd. a pod ním je napsán nějaký citát, z některé z knih tohoto brazilského spisovatele a stejně tak každá nová dvojstránka, která je rozdělena na čtyři dny, každý o deseti řádcích, obsahuje další citát.

Citáty se nesou v typickém duchu Coelhových knih, mají vás motivovat, dodat vám energii, naladit na pozitivní myšlení nebo vám vnuknout nějaké řešení nebo pochopení. Kdo zná knihy tohoto autora, si dovede představit. Kdo ne, a má-li potřebu, aby ho každý týden někdo nějak povzbudil nebo naladil, nespokojí se jen s šedými stránkami, s rutinou ubýhajících týdnů, bude tímto diářem nadšený.

Celý diář obsahuje obrázky, velice barevné, s jemným 3D efektem. Celé to působí dost hippie, až trochu psychadelicky, radost a veselost z toho přímo vystřikuje. Jak jsem pochopila podle informací o diáři, tyto krásné kresby patří kolumbijské umělkyni Carolině Estradě, která je dnes velice populární v Barceloně, právě díky své barvitosti a fantazii.

Teda nevím, jak vy, ale já už se nemůžu dočkat, až začnu tento diář používat příští rok. Ještě se poohlédnu na internetu, jestli někde nesplaším i ten letošní. Přejte mi štěstí, co jsem zatím viděla, tak je stejně tak veselý jak ten pro rok 2014.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!