pondělí 29. prosince 2014

Byly Veselé Vánoce a na příště Šťastný nový rok!


Nový rok se blíží. Už chybí vážně maličko. A než skončí, tak jsem vám jen chtěla říct, že jsem se neudávila žádnou kapří kostí ani nic podobného. Stále žiji. A i když to tady už týden vypadá jak po vymření, tak to neznamená, že se něco podezřelého děje. Pouze jsem se rozhodla udělat si vážně prázdniny, stoprocentní volno, kdy nedělám nic jiného než že si čtu, hraju kraviny na pc, courám po městě a tak pod. A řekla jsem si, že si dám volno i od blogu, abych načerpala energii a inspiraci a do toho nového roku vkročila správnou nohou.
Nevím, jestli se tady do konce roku ještě ukážu s nějakým novým článkem, nejspíš ne, ale kdo ví. Znám se. Možná mě zítra chytne rapl, dopíšu všechny recenzní resty a bude, ale těžko říct. Ale od nového roku zase frčíme na plno.
Tak či onak chci teď jen využít tento prostor, abych vám zpětně popřála Veselé Vánoce (ano, vím :D už je to značně mimo) a hlavně (co teď opravdu aktuální je) vám všem chci popřát jen samé dobré, krásné a třpytivé cokoli se vám bude líbit do nového roku 2015 (děsně se mi ta číslovka líbí :D snad to znamená předzvěst opravdu dobrého roku). Taky vám přeju hodně alkoholu a zábavy na Silvestra a jen maličkou opičku nebo radši žádnou, ať si zůstanou v Zoo! A samozřejmě vám přeju v novém roce další úžasné knižní a blogové zážitky!
Moc děkuju všem, kteří sem za minulý( no prostě 2014) rok někdy zabloudili aspoň na chvíli. Děkuju za vaši přízeň, doufám, že při mně ještě nějaký ten pátek vydržíte. Já se budu i v novém roce snažit tento blog co nejlépe vést ( tím vám dávám prostor na připomínky :D), mám připraveno spoustu nápadů na články a další hromadu nápadů na youtube kanál. Opravdu vidím ten nový začátek dost optimisticky, tak snad mi to vydrží.
Pokud jste tedy dočetli až sem, ještě jednou opakuji - Šťastný nový rok 2015!!!



2 komentáře:

  1. Také ti přeji šťastný nový rok a ať je ten nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky šťastný nový rok... a hodně opožděně i ty Veselé vánoce :)
    Nemám připomínky a nic, protože jsem tady poprvé, ale to od nového roku snad změním :) . Je dobré si dát volno. Já když mám prázdniny tak je naopak k práci na blogu využívám, protože mě to baví a mám alespoň čas na lepší úpravu článků :)
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!