neděle 23. února 2014

Obálková vojna (3)

Slunečná neděle, tak to dneska vezmeme lehce. Mám tu pro vás další díl Obálkové vojny, která pochází z Svet kníh. Tentokrát to bude jedna z mých nejoblíbenějších knih ( a smutně čekám na den, kdy nebudu mít co číst nového a budu si ji moci přečíst znova :( :D) a to Kniha hřbitova od Neila Gaimana. Uvidíme, kdo to dneska u mě vyhraje. Jdeme na to!


Česká
Anglická
Francouzská
Polská

Italská
Španělská
(Hm, kdyby někdo věděl jak ty zatracený obrázky dát všechny do řady dejte vědět :D ta první řada se mi povedla tak nějak sama, asi kouzlo nebo co :D)

Takže česká obálka není špatná, ale rozhodně nepatří mezi mé favority. V knize se předpokládá, že se chlapec duchů bát nebude, přitom na obálce to vypadá, jak kdyby měl dost nahnáno. Ale jinak graficky se povedla, celkem i lahodí oku. Mě rozhodně přilákala, abych si knihu koupila. 
Co říct na anglickou a tudíž originál. Nejdřív mě napadlo bléé, ale na druhou stranu mě se líbí to písmo. Sice to na mě působí jak upoutávka na Caspera, ale toho já ráda :D 
Francouzská je jedna z mých favoritů. Ta kamej obalená pavučinami, kostrami a lebkami je bezva nápad. Takováhle obálka by mě určitě zaujala. Navíc mám ráda fialovou.
Z polské jsem byla nejdřív trochu rozpačitá, ale když se pořádně zadíváte na ty dvě postavičky, tak oni na sobě mají napsané data úmrtí, vlastně jsou takové chodí náhrobky a k tomu mě zaujalo to písmo. Na jednu stranu jednoduché, tenoučké, ale ten detail hřbitovního, strašidelného plotu je dokonalý.
Z italské slintám od prvního momentu :D Připomíná mi to Tima Burtona nebo třeba Nightmare before Christmas společně s mým milovaným Jackem. Dokonalost sama.
A na závěr španělská obálka. Fajn, obsahuje všechny motivy knihy, ale takhle podivně je splácat dohromady, děs běs. Divná kompozice a no prostě mi to přijde přeplácané. Tohle se nepovedlo.

Takže jaký je můj závěrečný verdikt? Kdo si zaslouží první místo a kdo se hanbou propadne? Tamtadadá!

1. Italská (miluju, miluju, miluju :D)
2. Francouzská
3. Polská
4. Česká
5. Anglická
6. Španělská

A co vy na to říkáte? Které se líbí či nelíbí vám?

1 komentář:

  1. První trojku mám stejnou, jen v trochu jiném pořadí:
    Italská /ááááách!!!/
    Polská
    Francouzská

    zbytek je tak nastejno :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!