středa 8. ledna 2014

Your Life In Books TAG Video

Tak jak jsem slíbila, mám tu pro vás další video. Původně to mělo být Bookshelf tour, ale vzhledem k tomu, že mi tady zrovna vedle právě smontovávají novou knihovničku, tak to přetočím :D. Takže jsem se rozhodla natočit další tag. Tentokrát to je Your Life In Books neboli Tvůj život v knihách. Narazila jsem na něj u Suši, čímž jí děkuji, že mi zpětně napsala, jak se TAG jmenuje, protože jsem si chytře zapomněla někde poznamenat jeho název :D Originální nápad pochází od Dani, ve videu v informacích budete mít odkazy na její video i na to, které udělala Suši.
Tak já se radši přestanu vykecávat, ve videu jsem se nakecala dost :D ( jo a jeden malý poznatek, nemluvím tam moc nahlas, protože jsem video točila dost pozdě a všichni už doma spali :D) Tady máte video. Doufám, že se vám bude líbit.

Otázky: 
1) vyber knihu začínající na každou tvojí iniciálu
2) Odpočítej ve své knihovničce knížku podle tvého věku. Která to je?
3) vyber knihu napsanou/odehrávající se ve tvé zemi
4) vyber knihu, která charakterizuje destinaci, do které by ses chtěl/a podívat
5) vyber knihu s obálkou tvé nejoblíbenější barvy
6) Na kterou knihu máš nejmilejší vzpomínku?
7) Která kniha ti dala nejvíce zabrat?
8) Která kniha ti dala největší pocit z dobře vykonané práce, když jsi jí dočetl/a?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!