pondělí 27. ledna 2014

Song of the Week: Luke Sital-Singh ft. Gabrielle Aplin - Nearly Morning


Týden s týdnem se sešel, vrazily do sebe, zamračily se a šly si svou cestou. Už je tu zas to pondělí. Lituji, ale je to tak :D No já jsem docela ráda, protože počítač je doma, relativně funkční a zas se můžu naplno pustit do blogování.

A ještě než začnu s písničkou, chci vás upozornit na jednu akci v brněnské Olympii. Tuhle středu 29.1 se tam bude v Knihcentrum Caffé konat beseda a autogramiáda se Zdeňkem Svěrákem. Nedávno vydal novou knihu Po strništi bos, která se stala nejprodávanější českou novinkou za rok 2013, když za necelé tři měsíce se prodalo 56 171 výtisků, což je podle mě na česká měřítka opravdu něco úžasného. A já naprosto chápu, proč tomu tak je. Kniha je prostě nádherná. Psala jsem vám na ni recenzi, tak kdo ještě nečetl, šup sem. Třeba vás navnadí ke koupi a tak se prodá ještě víc. Tahle kniha si to zaslouží.
Kdyby tam třeba někdo z vás šel, tak mi napište a můžeme se tam třeba pozdravit, seznámit osobně :)
No ale už k písni tohoto týdne. Celý víkend poslouchám jednu písničku, která mě naprosto ale úplně naprosto dostala nejen melodií a pěveckým provedením Luka Sitala-Singha (jeho je originál) společně s Gabrielle Aplin, ale hlavně mě naprosto dorazil text. Abych se takhle dojímala při písničce, to už se mi dlouho nestalo.
Dám vám se to duetové provedení, ale tak či tak koukněte na youtube, je tam i originální demoverze od Luka samotného a pokud tam zahlídnete třeba píseň Nothing stays the same od něj, taky si ji pusťte, tenhle kluk má vážně talent. Doufám, že mu brzo vyjde nějaké to album.
To je ode mně pro dnešek vše. Zítra vám sem dám novou recenzi, ve středu report z té akce se Zdeňkem Svěrákem, ve čt další recenze a pak se uvidí, co zbytek týdne dá.
Přeji vám super týden a hlavně, aby byl pohodový!

Luke Sital-Singh ft. Gabrielle Aplin - Nearly Morning
You tried, so try again, you never know ( Zkusil jsi to, tak to zkus znova, nikdy nevíš)
You´ve cried, you´ll cry again, you bare your soul (Plakal jsi, budeš plakat znova, obnažíš svou duši)
No one understand you´re on your own (Nikdo nechápe, že jdeš vlastní cestou)
You´re not the only one who seems alone (Nejsi jediný, kdo vypadá samotný)

We know the feeling (my ten pocit známe)
Just believe me (Věř mi)
It´s nearly morning (Už je skoro ráno)
any second now (každou chvílí)


1 komentář:

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!