pondělí 28. října 2013

Song of the week: Laura Mvula - That's Alright

Hezké pondělí! Hlásím se jako vždy s novým songem pro začátek dalšího týdne. Letí nám to jak blázen.
Nejspíš jste si všimli, že jsem tento týden šibovala s desingem jak trhlá, nakonec se to ustálilo na tam té předešlé barevné slátanině, která se mi sice líbí, ale nějak jsem se nedokázala sžít s tolik růžové barvy, asi jsem měla nějaké zatmění nebo co, když jsem ten banner dávala dohromady. Vydržela jsem to týden a šmytec. Dneska jsem si hrála opět s photoshopem a konečně mi vyšlo něco s čím jsem opravdu spokojená. Tak doufám, že se vám to bude taky líbit.
Jako song týdne jsem vybrala zpěvačku z Anglie, Lauru Mvulu, na kterou jsem narazila minulý týden úplně náhodou díky youtube, který mi ji vyhodil jako "mohlo by se vám líbit" a ono ejhle, líbilo. Písnička se jmenuje That's alright. A je to prostě bomba. Je k ní i videoklip, který je natočen na úžasných místech, vážně se jim povedl. Má to úžasnou atmosféru.
Tak tady to máte! Přeji vám super týden, snad už zítra na viděnou s další recenzi!

Laura Mvula - That's alright
"I´ll never be what you want and that's alright 
Cause my skin ain´t light and my body ain´t tight and that's alright"



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!