pondělí 21. října 2013

Song of the week: Joss Stone - Piece of my heart (Cover Janis Joplin)

Hezké Pondělí! Tak jsem zpátky ze Španělska, přijela jsem před pár hodinami, už se nemůžu dočkat vlastní postele. Ale to by nebylo pondělí bez Song of the week, takže i přes únavu jsem tady. Během týdne čekejte fotky z několika výletů (Cádiz, Puerto de Tarifa, Arcos de la Frontera) + samozřejmě něco málo i ze závodů Superbike, které se tento víkend konaly v Jerezu. Byla to úžasná dovolená-pracovní cesta. Moc jsem si to užila. Pro tento rok to byl poslední závod, takže minimálně do března není co dělat :D. Ne, kecám, tak maximálně žádný motorky, ale knížek a hudby bude habaděj.
Dneska jelikož jsem opravdu utahaná to vezmu tak lehce, zábavně, bez žádných oduševnělých projevů. Vybrala jsem anglickou zpěvačku Joss Stone, která nedávno na brazilském koncertu zazpívala píseň Piece of my heart od úžasné Janis Joplin. Často se o Joss říká, že je její reinkarnací (a že se i fyzicky opravdu podobají) a tak není divu, že došlo i na nějaký cover. Joss ze sebe vydala neskutečný výkon. Moc se mi líbilo, co se svým hlasem dovedla a jak energicky to celé odzpívala. Joss dělá úžasné koncerty a je vidět, že hudbu vážně a upřímně miluje a písničku si užila. Tak díky Multishow si ji můžeme užít i my. Tady vám nechávám video. Přeju vám pohodový týden a snad už zítra, nejpozději pozítří nashle s novým článek!

Joss Stone - Piece of my heart (Janis Joplin Cover)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!