pondělí 30. září 2013

Song of the week: JuNCurry ft. HeeJun - Wake me up (Avicii cover)

Máme tu další pondělí a jen doufám, že vám týden nezačal jak mě :D Dneska už mě stihla naštvat tak půlka města, ale zítra mi začíná první hodina jógy, tak snad mě to uklidní. A když už jsem u toho ve čtvrtek odjíždím do Francie, tak se tady do pondělí dalšího nic dít nebude. Zítra přidám jednu recenzi a to bude pro tento týden vše. S největší pravděpodobností totiž nebudu mít přístup k netu. Ale ten další týden vám to vynahradím.
No a jelikož je to pondělí, máme tu další Song of the Week, tentokrát to bude cover písně Wake me up, přiznávám, že nemám tušení jak zní originál a snad to radši ani nebudu zjišťovat, tento cover je tak krásný, že nechci, aby mi to něco zkazilo. Vytvořili ho JuNCurry, kterého vidíte na fotce nahoře. Vede youtube channel, kde nahrává různé cover verze s jeho houslemi a doprovodil ho HeeJun, kterého neznám, ale předpokládám, že na youtube ho taky najdete. A dali dohromady tuhle píseň, která je od Avicii. 
Doufám, že se vám cover píseň bude líbit stejně tak moc jako mě a zpříjemní vám týden.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!