pondělí 29. července 2013

Mé knižní série (1)

Narazila jsem na projekt, který pořádá Roxanne na svém blogu. Jmenuje se Mé knižní série. Více info u ní zde. Jde o to vzít nějakou sérii, kterou máme doma, vyfotit ji a odpovědět k ní na pár otázek. Tak jdeme na to.

Jako první jsem si vybrala sérii Malfuria od Christophera Marzi. Je to takové fantasy odehrávajíce se ve Španělsku. Kouzla, zlé stíny, duchové, zvláštní nadání a taky spousta kreslení a map...

Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Jednou jsem si zašla do Levných knih a měli tam zrovna druhý díl, anotace mě velice zaujala, jelikož miluju Španělsko a příběhy s fantasy prvky. Tak jsem si ho koupila a z e-shopu jsem sehnala i jedničku.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst? 
Už mám za sebou celou sérii. Třetí díl jsem si půjčila v knihovně.

Co na tuhle sérii říkáš?
Líbila se mi. Jen bych trochu zkrátila to věčné utíkání, chvílemi tam toho bylo moc a už to začínalo být nudné, ale z toho se to zase obrátilo a byla to prostě bomba. Kdyby to trochu skrouhli, byla by to opravdu úžasná série. Nápad se stíny lidí, kteří žijí vlastním životem a začnou pohlcovat všechno živé a vše, kde je světlo a mění lidi na něco jako zombie je vážně paráda. A co teprve to s tím, jak Catalina umí kreslit a vše tím přestavět. Celý ten systém je dobře vymyšlený.

Který díl z celé série máš nejraději?  
Nejraději mám druhý díl.

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Noo, těžko říct. Všechny postavy měli něco do sebe. Ale mě asi nejvíc bavily ty scény, kde byl El Cuento, vítr, s kterým Catalina mluvila. Byl to úžasný společník a vždy pomohl, i těm, kteří neměli dar jako Catalina. Byl to prostě sympaťák.
3. díl

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?  
Že by tady byla opravdu postava, kterou bych fakticky nevystála, to se snad říct nedá. Ať se snažím jak se snažím, nikdo tady fakt protivný nebyl. I ty záporáci měli něco do sebe.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?  
Pro jednou byli použity i pro české vydání ty originální. A jsem moc ráda, protože jsou opravdu nádherné, teda až na poslední díl. Ta zelená barva a i ty ilustrace s drakem se mi vůbec nelíbí

Která obálka se ti líbí nejvíc? 
Asi nejlepší je ta první, ta modrá s tou lodí. To je dokonalost sama. Nádherná ilustrace.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Naprosto mě fascinoval dům napichovacích jehel. Takže nejspíš všechny scény, které se odehrály tam.

Tak tohle je moje první z Mé knižní série, určitě brzo čekejte další pokračování. Ještě pár sérii se mi doma válí v knihovně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!