úterý 28. května 2013

Kresba: Orel

Orel, majestátní pták, představuje velikou sílu a svobodu, také symbolizuje moudrost a odvahu. Domorodí američani věřili, že když zahlédnete orla při modlení, vaši modlitby budou vyslyšeny. Jejich pera znamenali cenu. Keltové věřili, že orli jsou ochránci. Řekové věřili, že orel jako jediné zvíře žije na hoře Olymp, také pro ně byl symbolem vůdcovství a plodnosti. Je jasné, že za jejich dlouhou existenci byli a jsou více než pouhá zvířata.

A tak jsem se pokusila tohle zvíře zachytit na papíru s pomocí obyčejné tužky a jedné pastelky. Nic jiného momentálně nemám, tužku, pastelky a křídy, toť celá má výbava :D. Ale hned jak budu mít čas, tak si koupím uhel a další podobné věci. A taky od příště snad začnu obrázky scanovat a ne fotit.

Když na fotku kliknete, zvětší se.





2 komentáře:

  1. Musím moc pochválit vystínování zobáku a oka! :) To se ti fakt povedlo. :) Na tom peří, bych ještě zapracovala, ale i tak smekám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ... je pravda, že s tím peřím jsem si nevěděla moc rady, ale na moji obranu, tohle byl první obrázek tužkou, který jsem malovala po hooodně letech. Popravdě jsem byla ráda, že jsem vůbec věděla ještě jak vzít tužku do ruky :D

      Vymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!