pondělí 14. července 2014

Wicked Wildfire Read-a-Thon

Poprvé mi padl do noty, nebo hlavně do data, nějaký ten knižní read-a-thon. Tento se jmenuje úplně božsky - Wicked Wildfire Read-a-Thon, to prostě moji pozornost upoutat muselo. A koná se od 14.července do 24.července.
Tudíž krásných deset knižních dní, kdy se pokusím překonat svoje čtecí hranice.
Pořádá ho My Shelf Confessions. U nich najdete přihlašovací link a ostatní info.


Já si nebudu stanovovat žádný zvláštní cíl nebo výběr knih. Prostě se pokusím přečíst co nejvíce knih. Jsem docela pozadu s Goodreads Challenge, tak třeba mě to pomůže to dohnat. (Že já si dávala tak vysoký cíl :D)
V tomto článku budu připisovat svůj denní pokrok. Tak jdeme na to! Číst,číst,číst!

Daily Update
1.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Mladík v exilu, Un refugio para Clara
Dnes přečteno: 125 stran
Celkem přečteno: 125 stran
Poznámky: Dorothy Must Die jsem dočetla jen proto, že už byla rozečtená :D Jinak co se týče počtu stran, nic moc. Ale vzhledem k tomu, že jsem se dnes teprve seznamovala s mojí novou a úplně první knižní čtečkou, věřím, že v průběhu maratonu svůj výkon vylepším.

2.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Un refugio para Clara
Dnes přečteno: 234 stran
Celkem přečteno: 359 stran
Poznámky: Tak dnes to bylo už o poznání lepší. Dočetla jsem Mladík v exilu, což byla super sranda na dva dny. Překonala jsem 200 stran za den. Snad dám i ty tři stovky brzo. Číst tak každý den, Goodreads Challenge by byla hračka :D

3.den
Dokončení knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Un refugio para Clara, Poslední cesta do podzemí
Dnes přečteno: 100 stran
Celkem přečteno: 459 stran
Poznámky: Tak dnes bída nad bídu. Nějak mě chytla změna designu blogu, tak jsem si hrála namísto čtení. Ale nakonec jsem těch 100 stran aspoň dala. A rozečetla jsem novou knihu a to poslední díl série PODZEMÍ, Poslední cesta do podzemí.

4.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Un refugio para Clara, Poslední cesta do podzemí
Dnes přečteno: 118 stran
Celkem přečteno: 577 stran
Poznámky: Jelikož zítra dělám státnice ze španělštiny, tak jsem neměla moc času na čtení, ale přece jen něco málo jsem načetla. Zítra to bude naprostá bída, jelikož strávím celý den v Praze.

5.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Un refugio para Clara, Poslední cesta do podzemí
Dnes přečteno: 50 stran
Celkem přečteno: 627 stran
Poznámky: Proč jen 50? Protože jsem celý den byla v Praze a dělala státnice ze Španělštiny, ale i když jsem domů přijela naprosto vyřízená a usmažená, aspoň trochu jsem se snažila a přečetla pár stran. Přes víkend to bude už lepší. Musím tu bídu prolomit :D

6.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Un refugio para Clara, Poslední cesta do podzemí
Dnes přečteno: 120 stran
Celkem přečteno: 747 stran
Poznámky: Únava po včerejšku se dostavila i dnes, ale přece jenom jsem se začetla do Poslední cesty do podzemí a dala těch 120. Zajímalo by mě, jestli se mi vůbec během maratonu povede třeba třístovka :D dle dosavadních výsledků to nevidím moc optimisticky.

7.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu, Poslední cesta do podzemí
Rozečtené knihy - Než přijde smrt, Un refugio para Clara
Dnes přečteno: 154 stran
Celkem přečteno: 901 stran
Poznámky: Už se mi to zase začíná líbit ty čísla :D

8.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu, Poslední cesta do podzemí, Než přijde smrt, Prokletí titánů
Rozečtené knihy - Un refugio para Clara
Dnes přečteno: 367 stran
Celkem přečteno: 1268 stran
Poznámky: Jelikož jsem musela celý den utěšovat moji vyděšenou, kulhající kočku, která má histerii z bouřek, tak jsem s ní strávila celý den v posteli a jediné, co jsem mohla dělat, bylo číst. Taky podle toho vypadá dnešní číslo. Dočetla jsem Než přijde smrt a rozečetla a i rovnou dočetla třetí díl Percyho Jacksona, Prokletí titánů. Aspoň jeden den se vážně povedl. Zítra a pozítří moc času nebude, tak nový rekord asi nedám :D ale i tak jsem spokojená s dneškem vážně nadmíru.

9.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu, Poslední cesta do podzemí, Než přijde smrt, Prokletí titánů
Rozečtené knihy - Un refugio para Clara, ZOO City
Dnes přečteno: 60 stran
Celkem přečteno: 1328 stran
Poznámky: To je mi ale strmý sešup dolů, ale čekala jsem to dnes, protože jsem přes den pracovala a večer jsem šla na koncert (Hugh Laurie v Brně!!! :D), takže čas prostě nebyl. Zítra jedu do Prahy, tak snad udám něco v autobuse ještě. Nějak mi teď došlo, že ten maraton není deset ale vlastně jedenáct dní, počítám správně nebo ne? :D

10.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu, Poslední cesta do podzemí, Než přijde smrt, Prokletí titánů
Rozečtené knihy - Un refugio para Clara, Zoo City, Godmother
Dnes přečteno: 43 stran
Celkem přečteno: 1371
Poznámky: Jelikož jsem celý den strávila v Praze a na koncertě (Já jsem ale šťastlivec, Joss Stone v Praze, dokonalost!), tak se čtení konalo jen chvíli doma a pak v autobusu směr Praha. Co už! No ale jinak jsem rozečetla další knihu a to Godmother v angličtině.

11.den
Dokončené knihy - Dorothy Must Die, Mladík v exilu, Poslední cesta do podzemí, Než přijde smrt, Prokletí titánů
Rozečtené knihy - Un refugio para Clara, Zoo City, Godmother
Dnes přečteno: 100 stran
Celkem přečteno: 1471 stran
Poznámky: Tak na úplný závěr stovečka. A skoro těch 1500, škoda no. Každodenní život se mi do toho prostě moc pletl :D






1 komentář:

  1. Veľa šťastia :) a tiež mi to pripomína že GR challange nejako nestíham :D Fakt že som sa tam registrovala len tento týždeň neberme do úvahy :/ :D

    fairytaletea.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!