sobota 14. června 2014

Letní knižní maraton

Před pár dny jsem si tak říkala, že se blíží to léto a že by to chtělo nějakou letní výzvu.  A dneska jsem narazila na Letní knižní maraton 2014, který pořádá Books and Films a který bude probíhat od 8.června do 1.září. Takže už frčíme!

A o co půjde? Je to jednoduché, sestavíte si seznam knih, které chcete za léto přečíst. Ikonky na výběr jsou 5,10,20, ale určitě si můžete zvolit počet, jaký chcete sami. Já jsem se rozhodla pro 20 a vybrala jsem knihy, které nemám jako recenzní výtisk, ale které mám koupené fyzické nebo e-booky. Takže toho za léto přečtu určitě víc, teda pokud to čas dovolí. Ale snad mi právě tahle výzva pomůže dokopat se ke knihám, které mi tady leží celou věčnost.
Tenhle článek mi bude sloužit jako odškrtávací. A jaký je tedy můj zvolený seznam?


1. Člověk Gabriel - Kateřina Dubská
2. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs
3. Lazebníkova dcera - Linda Lafferty
4. Poslední aristokratka - Evžen Boček
5. Analfabetka, která uměla počítat - Jonas Jonasson
6. Noční vlak do Lisabonu - Pascal Mercier
7. Muž, který chtěl být šťastný - Lauren Gounelle
8. Rudý templář - Paul Christopher
9. Proutkařka - Bradford Morrow
10. Z jako zelda - Therese Anne Fowler
11. Svoboda medvědům - John Irving (DONE - Recenze)
12. Svět podle Garpa - John Irving
13. Schody do nebe - Lorna Byrne
14. Muž, který kradl rukopisy - Giacinta Caruso
15. Lady Fuckingham (DONE)
16. Luciferovo Evangelium - Tom Egeland
17. Inferno - Dan Brown
18. Eygpťan Sinuhet - Mika Waltari
19. Kafka na pobřeží - Haruki Murakami
20. Robin - Zdena Frýbová

Připojíte se taky? Jestli ano, dejte vědět jak na Books and Films, tak mě třeba tady taky, ráda se mrknu na váš seznam.

3 komentáře:

  1. Já bych toho chtěla vidět a číst :D
    Měla jsem rozečtenou knížku (e-book), která se zabývala tím, jak by měl člověk trénovat svou paměť, ale bohužel jsem zapomněla, na které stránce jsem skončila :( :D
    Přítel dostal z Alzy nějaké e-booky + na mě čeká třetí díl z jedné trilogie, která je trošku o nadpřirozenu + tam mám několik knížek, které jsem vyhrála a o filmech ani nemluvě. Ale já na to prostě nemám a ani nebudu mít čas :( Budu ráda, když sepíšu články, které mám naplánované na blog, na který mi stejně nikdo nechodí a celé léto se bude makat, šetřit a makat. :(
    Tak doufám, že alespoň tobě ten tvůj knižní maraton klapne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky že jsi se zapojila do našeho Letního knižního maratónu, evidujeme tě. A máš úžasnou webovku! Zdráví Terry

    OdpovědětVymazat
  3. super výzva :-) taky bych se do ní zapojila, ale léto budu mít tak nabité, že si nejsem vůbec jistá, jak budu stíhat číst... každopádně držím moc pěsti! :-)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!