pátek 21. března 2014

Musictime (2)

Vzhledem k tomu, že doma děláme určité rekonstrukce, což znamená hodně bouchání a vrtání a nadávání :D, tak jsem se dneska prakticky nevyspala, jelikož pracovali vedle mého pokoje. Chvílemi jsem měla pocit, že se mi prokopou durch do pokoje, nebo že na mě spadne zeď. Takže dneska nebude plánovaná recenze, protože mám z toho všeho hlavu jak pátrací balón, ale dáme si hezky musictime.
Za minulý týden jsem narazila na dvě skvělé písničky, které mají ještě lepší videoklipy. Jsou srandovní a je na ně opravdu radost koukat a poslouchat je taky. A recenze bude snad zítra, pokud mě do té doby z té rekonstrukce definitivně netrefí :D


První videoklip je novinka od irské zpěvačky Imeldy May a je to úlet. Máte rádi Frankensteina a jeho nevěstu? Tohle se vám bude líbit. Taková menší parodie na ně a na samotné manželství. A aby té ironie nebylo málo, písnička se jmenuje It´s good to be alive (Je bezva být naživu :D) A tancující Frankenstein nemá chybu :D z toho nemůžu doteď ...
Imelda May - It´s Good To Be Alive

Druhý videoklip je od zatím poměrně začínající anglické skupiny Yes Sir Boss a písnička je vzatá z jejich nového alba King In A Rocking Chair. Pokud máte rádi staré černobílé animáky jako třeba Betty Boop, tak je to pro vás. Zrovna tu tam najdete a taky část ze The Skeleton Dance. Možná vám ty názvy nic neříkají, ale až to uvidíte, tak vás to možná trkne. K tomu písnička jak ze starého západu nazvaná Feel The Love. No já si myslím, že si to zaslouží mnohem víc zhlédnutí než to doposud má. A kdyby vás zrovna tohle nechytlo, zkuste prošmejdit jejich kanál. Ostatní písničky jsou víc energičtější. Frontman má úžasný hlas a ty trumpety co tam mají... Tuhle skupinu mám vážně ráda.
Yes Sir Boss - Feel The Love

1 komentář:

  1. No to si robíš prdel... tancujúci Frankenstein :D :D to sa len tak nevidí :) super pesničky

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!