pondělí 10. února 2014

Song of the Week: India Arie - I Am Light

Dneska se hlásí trochu pozdě, ale byla jsem pryč a pak se mi moc nechtělo a tak dále... znáte to :D Ale už jsem tu. Máme zase pondělí, což znamená Song of the Week. Dneska nemám moc náladu se vykecávat, takže půjdeme rovnou na to.

Pro tento týden jsem vybrala nádhernou relaxující píseň od americké zpěvačky India Arie, kterou ale vůbec neznám. Došla jsem na ni přes Joss Stone, která se s ní brzo chystá na australské tour a když tak v rozhovoru říkala, jak moc Indiu obdivuje a ráda poslouchá, tak jsem si od ní zkusila taky něco pustit a hned první píseň, na kterou jsem narazila byla něco neskutečného. Jmenuje se I Am Light a je prostě dokonalá. Má velice relaxující nádech a navíc text, který...no prostě ta píseň léčí duši. Je to vážně úžasné. Takže se s vámi o ní musím podělit.
Myslím, že na začátek týdne je jak dělaná. Takže tady ji máte, jelikož text není moc dlouhý, přeložím ho pro jednou celý, vážně si to zaslouží. A už mi nezbývá pro dnešek nic jiného než vám popřát dobrou noc :D a ať máte poklidný, radostný týden!

India Arie - I Am Light (Jsem světlo)
I am light, I am light (Jsem světlo, jsem světlo)

I am not the things my family did (Nejsem věcmi, které moje rodina udělala)
I am not the voices in my head (Nejsem ty hlasy v mé hlavě)
I am not the pieces of the brokenness inside (Nejsem ty rozbité kousky uvnitř)

I am light, I am light (Jsem světlo, jsem světlo)

I'm not the mistakes that I have made or any of the things that caused me pain
(Nejsem ty omyly, které jsem napáchala, ani jednou z těch věcí, které mi způsobily bolest)
I am not the pieces of the dream I left behind 
(Nejsem ty kousky snu, který jsem nechala za sebou)

I am light, I am light (Jsem světlo, jsem světlo)

I am not the color of my eyes (Nejsem barva mých očí)
I am not the skin on the outside (Nejsem ta kůže z venčí)
I am not my age, I am not my race, my soul inside is all light 
(Nejsem můj věk, Nejsem má rasa, moje duše uvnitř je celá světlem)

All light, all light (celá světlem, celá světlem)
I am light, I am light (Jsem světlo, jsem světlo)

I am divinity defined (Jsem zřetelná božskost) 
I am the God on the inside (Uvnitř sebe jsem si vlastním bohem)
I am a star, a piece of it all (Jsem hvězda, kousek všeho)
I am light (Jsem světlo)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!