úterý 31. prosince 2013

Knižní Best Of 2013...aneb co jsem přečetla a bylo prostě nej!

Tak po vzoru ostatních blogů i já se rozhodla sepsat seznam nejlepších knih, které jsem za rok 2013 přečetla. Snažila jsem se spočítat z kolika knih ten výběr nakonec je a dobrala jsem se číslu 125 (+1 snad ještě dneska dočtu Alexandrijskou knihovnu :D) Nebudu se k tomu nijak vypisovat. K čemu jsem napsala recenzi, tak přidám odkaz, kde ne, tak aspoň odkaz na databazeknih.cz, ať se můžete podívat, co je knih zač :) Vždycky bude žánr a k němu tři vybrané nejlepší knihy dle mého názoru. Tak jdeme na to!
(Pořadí náhodné :D...Bože to vybírání bylo těžké!)



John Irving - V jedné osobě (R)
Diane Setterfield - Třináctý příběh (R)
John Steinbeck - Hrozny hněvu



Lisa See - Tajemství hedvábného vějíře (R)
Michael Morpurgo - Válečný kůň (R)
Arthur Golden - Gejša



Neil Gaiman - Oceán na konci uličky (R)
Cormac McCarthy - Cesta (R)
Terry Pratchett, Stephen Baxter - Dlouhá země (R)



P.G. Wodehouse - Úsměv lorda Ickenhama
Jonas Jonasson - Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (R)
Woody Allen - Čirá anarchie (R)



Robin Sloan -Nonstop knihkupectví pana Penumbry (R)
Elia Barceló - Zlatníkovo tajemství
Leonie Swann - Garou aneb ovce znovu vyšetřují (R)



Poppy Adams - Chování nočních motýlů
Tom Egeland - Strážce úmluvy
Dan Brown - Ztracený symbol



Pavlína Brzáková - Dědeček Oge
Lorna Byrne - Andělé v mých vlasech
Dalajlama - Čtyři vznešené pravdy


Tak tohle je můj seznam nejlepších knih, které mi prošli pod očima za rok 2013. Když se na to tak zpětně dívám, zůstalo mi tam pár knih, na které bych chtěla napsat recenze (hm divné, proč jsem je nenapsala rovnou :D), tak si asi dám jako předsevzetí se k nim v roce 2014 vrátit a napsat jim hodnocení. Určitě stojí za to.
A které nejlepší knihy podle vás jste přečetli vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!