sobota 4. května 2013

Výlet do ZOO Brno - 4.5.2013

Dnes jsem se s rodinou vydala na výlet do brněnské Zoo. Nebyla jsem tam od dětství a vlastně se tam toho moc nezměnilo. Tygří skály už tam byly tehdy, opice jsou chuděry pořád ve stejných klecích, jediné, co mě opravdu překvapilo je nový výběh pro medvědy kamčatské. Ještě si pamatuji ten hrozný, malý, zamřížovaný výběh, co tam kdysi byl. Tenhle nový je moc pěkný, prostorný, s jezírkem ( a nebojácnou kachnou :D která dneska vyděsila medvědici) a hlavně bez mříží. A nevíte někdo kam se poděli krokouši? Kdysi jich tam byla spousta a dneska jsem tam až na dva malé, žádné jiné nenašla.
A taky jsme měli možnost vidět ty dva nové bílé přírůstky. Mláďata ledního medvěda Nanuk a Kometa jsou nádherní. Společně s mámou byli ve výběhu, ale mamča už asi měla po krk návštěvníků a neustále bouchala na vrata do jejich kotce a hlasitě se ozývala. Avšak s malými to ani nehlo, dál si klidně pochrupovali na zemi.
Narazili jsme i na kamčatská medvíďata, která už jsou od svých ledních příbuzných víc povyrostlá. Kuba a Toby se procházeli ve svém výběhu s jejich mámou Kamčatkou.
Výlet se tedy opravdu povedl, počasí nám přálo, ani teplo, ani zima. Jen kdyby ta zoo nebyla tak moc kopcovitá :D
Mám hrozně moc fotek medvědů a jejich malých, tak po tomto článku vám připravím speciál jen s jejich fotkami. Tady máte fotografie všech možných zvířat, které se z Zoo Brno vyskytují.
Pro zvětšení klikněte na fotografii...























Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!