středa 20. ledna 2016

Úlovky z knihovny #04 / VIDEO

Ahoj všichni, dnes tu pro vás mám další video a to nové Úlovky z knihovny. A taky jednu pozitivní zprávu, tohle je poslední video z té série strašnýho tmavýho světla :D od příště už nebudu vypadat jako medvídek mýval, tak to prosím se mnou ještě v tomto videu přežijte. Napříště mám naplánovaný Wrap Up a ten mám natočený už za krásného světla :)
Tak už vás nebudu zdržovat od koukání. Jestli se vám video líbilo, můžete mu dát like a přihlásit odběr, jestli jste to ještě neudělali. Moc mě tím vždycky potěšíte. A bavte se!
Jo a ještě jedna věc, nebojte psané články zase budou taky :) Jen jsem byla nemocná a neměla jsem dostatečnou mozkovou kapacitu, abych něco psala, ale už je to dobré. Takže snad zítra už bude zase psaná recenze.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!