pátek 22. srpna 2014

Měsíční shrnutí - červen, červenec 2014

Nějak jsem zazdila měsíční shrnutí už za dva měsíce :D No nic, vrhneme se na to nyní ve zkrácenější verzi, tentokrát jen seznam recenzí a co jsem vůbec přečetla. Hitparádu vynechám, ale za srpen už snad udělám regulérní článek.


Červen
Celkem přečteno: 14 knih

Přečteno a zrecenzováno:
Démonolog - Andrew Pyper
Kocour Bob - James Bowen
No Place Like Oz - Danielle Paige
Nové povídky - Zdeněk Svěrák
Podezřelý - Robert Crais
Švindlova uličnická akademie: Lumpárny začínají - Terry Deary
Bubble - Anders de la Motte
Nebezpečná výprava - Petra Klabouchová

Co dalšího jsem přečetla?
Bingo´s run - James Levine - Anglická kniha z prostředí Afriky, Bingo je chlapec, který je zamotaný do místního obchodu s drogami. Kniha hodně zblízka odhaluje, jak se dětem a vůbec chudým v těchto končinách žije. Příběh se mi moc líbil. Určitě doporučuji.
Můra noční, předvánoční - Tim Burton - Co víc říct? Burton :D Prostě Tim Burton, miluju ho a miluju tento příběh.
Darke - Angie Sage - Další z příběhů o kouzelnickém učni Septimusovi Heapovi. Tento díl by hodně temný a četl se jedna báseň. Mám tyto pohádky moc ráda. Pro malé i velké.
Podivný regiment - Terry Pratchett - Další Zeměplocha, a opět u mě zabodovala na plné čáře. Tahle skupina vojáků vážně neměla chybu.
Klobouk s oblohou - Terry Pratchett - A ještě jedna Zeměplocha, tahle s Toničkou Bolavou. Příběhy s touto dívkou a jejími pomocníky zbožňuji. Tento díl nebyl výjimkou.
Piccadilly Jim - P.G. Wodehouse - Opět jeden z povedených příběhů. Moc jsem se nasmála.



Červenec
Celkem přečteno:12 knih

Přečteno a zrecenzováno:
Svobodu medvědům - John Irving
Velká ryba - Daniel Wallace
Trnité údolí - Patrick Carman
Dorothy Must Die - Danielle Paige
Než přijde smrt... - Douglas Reeman
Lauren Beukes - Zoo City

Co dalšího jsem přečetla?
Mladík v exilu - C.D. Payne - Poslední díl Deníku Nicka Twispa, to prostě nemělo chybu :D Většinu doby jsem z toho absolutně nemohla. Výborné zakončení.
Poslední cesta do Podzemí - Roderick Gordon - Poslední díl této podzemní série, která se mi líbila od začátku až do úžasného konce. Rozhodně doporučuji tuto sci-fi sérii.
Prokletí titánů - Rick Riordan - Percy opět nezklamal.
Godmother - Carolyn Turgeon - Převyprávění Popelky. Co když vlastně vůbec na ples nešla popelka ale vlastně její kmotřička? Tady se dozvíte, jak to bylo, nebo nebylo?. Moc zajímavá kniha.
Un refugio para Clara - Marta Estrada - Tak toto bylo těžké zklamání. Ze začátku se mi příběh líbil, ale nakonec jsem se utopila v záplavě zbytečných detailů a scén. Nikam to prostě nevedlo. Škoda.
Black Vodka: Ten Stories - Deborah Levy - Moc zajímavý soubor povídek o lidech a jejich někdy podivných osudech.


Tak to bychom měli shrnutí za tyto dva měsíce. Slibuji, že srpen už bude se vším všudy.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!