pondělí 19. května 2014

Kresba: Víla + Růže

Po dlouhé době jsem tu s nějakým novým výkresem. A aby toho nebylo málo, tak rovnou se dvěma. První obrázek víly je už starší (leden), ale nějak nebyla chuť a příležitost ho zatím zveřejňovat, ale když jsem se dneska pustila do kresby růže, tak jsem se rozhodla ho k ní přihodit.
A vím, že to říkám pokaždé a skutek utek, ale už bych vážně měla začít používat ten scanner :D Focené foťákem je to fakt na nic. Ale tak třeba mě to jeden den popadne a všechno nascanuju řádně.
Tak tohle jsou moje dva nové výtvory:


Ze začátku to vypadalo dost podivně, ale že se mi tohle nakonec z toho náčrtku povedlo vykouzlit, to mě mile překvapilo :)

Tohle jsem nebrala moc vážně, prostě mě to chytlo po zhlédnutí Zvonilky :D
Tak to by bylo pro dnešek vše. Konečně začíná být teplo a pomalu ale jistě léto a to mě vždycky inspiruje k malování. Takže brzo bude určitě něco nového.

2 komentáře:

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!