pondělí 14. dubna 2014

Knižní přírůstky (8)

Co nového u mě v knihovně? Pár recenzních výtisků by se tu našlo. Jelikož se teď snažím moc neutrácet (i když se v týdnu chystám do města, takže to rozhodnutí asi padne za vlast minimálně v levných knihách :D), tak jsou to právě RC a to tři + jedna kniha pro vás. A o co se jedná?


Před pár dny jsem navázala spolupráci s webem Severské detektivky a dostala jsem od nich knihu na recenzi a to finský thriller z pera Marka Leina nazvaný Past a ani si nedovedete představit, jak moc se na něj těším. Až bude recenze hotová a publikovaná u nich na portálu, určitě vám dám vědět i tady, ať se tam můžete zajít podívat.
A dnes mi přišly recenzní výtisky z Fragmentu a to dvě knihy. První vidíte nahoře, jak si trůní vedle Pasti. Ano, je to podivná kombinace :D Jedná se o knihu Nové povídky od Zdeňka Svěráka. A tady dole vidíte Hon od Andrew Fukuda + jeden výtisk, který nakladatelství darovalo do narozeninové soutěže. Takže kdo jste se ještě nezapojili, honem klik tady vedle na banner a mazejte soutěžit a třeba se zrovna na vás usměje štěstí.

A když už se tady vykecávám, tak ještě chvíli budu :D Dneska ještě chci natočit video a snad by mohlo být zítra publikované. Chci zavést takovou novou sérii videí, bude to takové kecání o různých tématech týkajících se knih. Včera jsem si psala seznam a docela se zaplnil. Takže to na pár videí vystačí. A já slibuju, že se budu snažit, abych se vždycky vyžvanila tak kolem 10-12 min. To by jste zvládli, ne? :D Nechci vás začít nudit. Takže uvidíme, co z toho dneska vznikne. Snad se vám to bude líbit, můžete mi pak třeba posílat i vaše nápady, o čem byste chtěli abych povídala, co kde vyzvěděla a tak podobně. A možná začnu i s Týden s knížkou, ale to se ještě uvidí. 
A to protože teď mám nějaký divný už týdenní útlum čtecí, prostě nejsem stavu se začíst. Je to děs, protože jsem za tenhle měsíc sotva přečetla dvě knížky. Což je na moje poměry otřesné. Snad mě to brzo přejde. To čtení mi vážně chybí. S takovou tu Read Challenge vážně nesplním :D Že já si dávala tak vysokou laťku. Když já chtěla, aby to byla vážně výzva. Mohla jsem si dát 50 knížek a to vím, že přečtu. Ale to by pak nebyla žádná sranda. A sranda co? ... musí být! 

2 komentáře:

  1. Past je skvelá kniha, akurát ten začiatok je trochu náročnejší, ale potom nasleduje skvelý dej, zápletka, postavy... všetko. Jedna z najlepších krimi z Fínska, ale obecne i medzi ostatnými severskými krajinami vyniká. Snáď sa ti bude páčiť, ja som z nej nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!