úterý 25. března 2014

Nakladatelský maraton (1)

Tak jsem tak přemýšlela, co vám sem dneska napsat. Mám tady sice komínek knížek na recenzi, ale za poslední týden jsem těch recenzí napsala a publikovala až až, tak by to chtělo změnu. A padl mi do oka projekt Nakladatelský maraton, který je původně z Books and Smile.
Jde o to prolézt vaši knihovničku domácí a podívat se co za knížky máte od různých nakladatelstvích a kolik. A ty pak vyfotit. Vždy se zaměříte na jedno konkrétní nakladatelství.
Já jsem si zvolila jako první Argo, protože je to nakladatelství, jejichž knížka mi jako první trůní v knihovně a zároveň se to tak hezky trefilo že A.


Počet knížek: 20

Mám doma všechny knížky Paula Coelha, které byly doposud vydané v češtině.
Alef
Alchymista
Brida
Čarodějka z Portobella
Ďábel a slečna Chantal
Jako řeka, jež plyne
Jedenáct minut
Pátá hora
Poutník
Rukopis nalezený v Akkonu (R)
Rukověť bojovníka světla
U řeky Piedra jsem usedla a plakala
Valkýry
Veronika se rozhodla zemřít
Vítěz je sám
Záhir
Všechny již přečtené. Před dvěma dny se ke mně doneslo, že Paulo vydává novou knihu Adultério (Nevěra), ale ta teprve vyjde sotva v originále, takže jak to znám, budu si muset počkat aspoň do příštího roku :(

A následující čtyři knihy od různých autorů. 3 přečtené a jedna stále čeká.
Timur Vermes - Už je tady zas (R)
Fredrik Brounéus - Maják, mnich a mrtvý dědeček
Leonie Swann - Glennkill - ovce vyšetřují (R)
Leonie Swann - Garou - ovce znovu vyšetřují (R)

Tak to by bylo Argo. Určitě toho brzo bude zase o něco víc. Tak pak udělám update. Knihy od Arga mám moc ráda. Zatím mě nikdy nezklamaly. 
A co vy a vaše argovské čtecí zásoby? Máte některou z těchto knih taky doma nebo máte nějaký tip na nějaký příběh vydaný tímto nakladatelstvím?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!