pondělí 3. února 2014

Song of the Week: Chenoa - Humanized

Já teda nevím jak vy, ale já jsem naprosto konsternovaná. Jak to, že už je zase pondělí? :D to přece není možný. Ten týden mi utekl nějak podezřele rychle. Člověk se nesmíří s tím jedním pondělím a už tady má druhý. Fuj! :D

No, radši půjdu rovnou k věci, než tady začnu sepisovat romány. Mám pro vás dvě věci. Zítra čekejte recenzi na Rudá jako rubín, měla patřit ještě do ledna, ale nějak se mi tam už nevešla. Tak bude zítra. A druhá věc je, že se mi v hlavě honí nový hmmm jak to nazvat projekt,meme, napád na články, no prostě něco takovýho. Asi to nazvu Badatelský kroužek nebo koutek, tím si ještě nejsem jistá. A první článek bude tento týden. Možná ve středu nebo ve čtvrtek, podle toho jak bude čas. Tak si můžete začít lámat hlavičky, že o co půjde :D Jediné, co vám ještě prozradím, že to bude mít co dočinění s knihami. To je indície, že? Hlavně doufám, že se vám to bude líbit.
A vzhůru na Song of the Week. Tuhle zpěvačku už jsem vám jednou tady dávala. Tentokrát je to její nový videoklip k písni Júrame nebo Humanized, podle toho, kterou verzi si vyberete. Vzhledem k tomu, že tady většina lidí asi spíš inklinuje k angličtině, dám vám sem Humanized verzi, i když já mám radši Júrame :D. Chenoa je španělská zpěvačka původem z Argentiny a tohle je její nový singl. A ten klip je prostě srandovní. Chenoa se umí tak dokonale tvářit :D. Hlavně proto ho vám sem dávám, ani nemusíte rozumět textu. Na povzbuzení v pondělí jak dělané.
Takže zdar a sílu! Přeji vám hezký zbytek týdne. Pokud to bude pokračovat stejným tempem jak minulý týden, tak víkend je tu coby dup. To už abych začala vymýšlet další Song of the Week :D

Chenoa - Humanized
I'm lost to bloom in black and white (Jsem zatracena k tomu, abych vykvetla černobíle)
So cover me in colour baby  (Tak mě pokryj barvou, zlato)

Humanize, humanize, humanize me (Polidšti, polidšti, polidšti mě)
I'm not alive - not until you can see me (Nejsem živá - ne, dokud mě nebudeš moct vidět)
Humanize, humanize, humanize me (Polidšti, polidšti, polidšti mě)
'Coz when it's you and I (protože, když jsme spolu)
I'm humanized (jsem lidská)

No-one told me love could be a beast (nikdo mi neřekl, že láska může být bestie)
Born within a cage and then released (zrozená bez klece a pak vypuštěna)
So rescue me, from make-believe (tak mě zachraň, od předstírání) 
Come and make me real baby  (pojď a udělej mě skutečnou, zlato)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!