úterý 11. února 2014

Knižní přírůstky (6)

Dneska měla být sice původně nová recenze, ale jelikož se moje hlava rozhodla migrénovat, tak moje IQ spadá tak na úroveň pětiletého dítěte, možná i to malý dítě by bylo momentálně chytřejší jak já :D. Tak jsem se rozhodla dneska udělat knižní přírůstky, protože jsem musela jít stejně odpoledne do města a šla jsem kolem levných knih, no zkrátka a jednoduše, tři nové knížky jsou doma :D + vám k tomu přihodím jeden recenzní výtisk od Fragmentu, který mi došel asi před týdnem.


A to jsou ony. Vezmeme to pozpátku. Od Fragmentu jsem dostala na recenzi Elyonovu zemi od Patricka Carmana. Moc se na ni těším. Občas mám chuť na takové dětštější příběhy. A pak jsem si za pouhých 117 kč pořídila tři knihy v levných knihách (ten obchod je ráj :D). První je Černá věž od Louise Bayarda, má to být historicky-dobrodružný román. Odehrává se to někdy v 19.století ve Francii, tak jsem hodně zvědavá, co z toho vyleze. Za 29,- proč nezkusit. Další je O šelmách a lidech od Josefa Ružičky, ta myslím stála 49 kč. Moc dobře nevím o čem je, na knížce není anotace, ale dle úryvku by to mohlo být zajímavé. Musím to ještě vykoumat někde k tomu tu anotaci, ať vím aspoň trochu, co mě čeká. A poslední je kniha o pirátských příbězích nazvaná Ostrovy pokladů - Piráti: ukryté poklady a jejich hledači od Camerona Platta a Johna Wright. Miluju piráty, zakopané poklad, tajemné ostrovy a jako za 39,-, no nekup to :D
Takže to jsou moje nové knižní přírůstky, samozřejmě mi přibylo i pár nových e-booků, ale ty by se mi těžko ukazovali :D Ale brzo je všechny zase zapíšu do To-read listu, tak se můžete podívat tam, co dalšího nového mám v tabletu.
Zítra už snad bude nová recenze a během týdne by měla být potom ještě jedna. A dále uvidíme, co ještě třeba stihnu dočíst. A to je vše, přátelé! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!