úterý 17. prosince 2013

Song of the Week: Train - Shake Up Christmas

Tak jsem dneska zjistila, že jsem včera nějak popletla dny, tudíž jsem nedala tradiční pondělní Song of the Week, ale něco úplně jiného :D nějak jsem měla za to, že je neděla včera. Tak nic. Jedeme dál a o den později :D Já prostě posledních pár dní nevím, kde mi hlava stojí. Tak mi to pro jednou odpusťte.

No takže i když je to úterý, nějaký ten song prostě musíme do toho týdne vpustit. A jelikož se držím vánoc a zrovna včera jsem si pouštěla na youtube různé vánoční písničky, narazila jsem tam mezi nimi na jednu, která je nová, moderní a prostě úžasná a to Shake Up Christmas od Train.
Tahle písnička zní prostě báječně. A nejspíš se stane jednou z mých nej vánočních písní. Dneska se nebudu moc vykecávat, nebo zas něco popletu :D Prostě můj mozek už toho má akorát, nebo spíš hodně přes míru. Raději vás nechám poslechnout si tuhle vánoční píseň. Přeju vám krásný týden, pevný nervy, vánoce se blíží a tak to podle toho všude vypadá! :D Ale stejně Vánoce jsou nej...

Train - Shake Up Christmas
There's a story that I was told (Existuje jeden příběh, který mi pověděli)
And I wanna tell the world (A já ho chci říct světu)
Before I get too old and don't remember it (Dříve než budu příliš starý a zapomenu)
So let's December it (Tak ho pojďme naprosincovat)
And reassemble it oh yeah (a znovu dát dohromady)

Shake it up, Shake up the happiness (Zatřes s tím, zatřes se štěstím)
Wake it up, Wake up the happiness (Probuť to, probuď štěstí)
Come on y'all, It's Christmas time ( Pojďte všichni, nastal vánoční čas)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!