pondělí 25. listopadu 2013

Song of the Week: James Blunt - Bonfire Heart

Hezké pondělí! Jak se máte? Minulý týden jsem toho nakonec moc nestihla. Hodně jsem se zdržela s tím videem. Chudák můj starý počítač to dost nedával :D Ale nakonec jsme to zvládly. Také vítám nové čtenáře, kteří se za minulý týden přihlásili k odběrům! Doufám, že se vám tady bude líbit! :)

Tento týden vám radši už nic neslibuji :D jediné, co můžu s jistotou říct, že zítra bude recenze na Mlhy Ölandu od Johana Theorina, protože knihu jsme včera dočetla. A myslím, že ten Nekromant Johannes Cabal bude během týdne taky :) čte se do jedna radost. Jen těžko se mi to vždycky odkládá. A dále se uvidí, co týden dá.
Jelikož je pondělí, tak tu pro vás mám písničku. Tentokrát to bude Bonfire Heart od James Blunta, kterého určitě znáte z písně Goodbye My Lover nebo You´re Beautiful. Kdysi to byly obrovské hity. A Bonfire Heart se tak taky tváří.
Takže mně nezbývá nic víc než vám popřát super týden, hlavu vzhůru, za čtyři dny je pátek :D

James Blunt - Bonfire Heart

Days like these lead to ...(Dny jako tyto vedou k...)
Nights like this lead to (Noci jako tahle vedou k)
Love like ours. (lásce jako ta naše)
You light the spark in my bonfire heart. (Ty zapaluješ jiskru v mém ohnivém srdci)
People like us—we don’t (lidé jako my - my ne...
Need that much, just some- (potřebujeme toho tolik, jen ně...
One that starts (koho, kdo zažehne)
Starts the spark in our bonfire hearts (zažehne jiskru v naších ohnivých srdcích)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!