pátek 15. listopadu 2013

20% sleva na každou knížku v knihkupectví Dobrovský již tuto neděli v Brně!

Dneska jsem tu jen tak narychlo, je velice pravděpodobné, že k večeru můj PC poputuje na přeinstalaci, ale doufám, že bude zítra zase doma a funkční.
Chci vás jen upozornit na bezvadnou akci, kterou tuto neděli pořádá Knihkupectví Dobrovský v jejich pobočce v Brně na Joštové. Budou dávat na každou knihu, která ještě není nijak slevněná, 20% slevu. Což mi přijde naprosto úžasné. Tato akce se bude konat v časovém rozmezí 16:00-18:00, tak pokud jste tu nějací Brněnští knihomolové, určitě si tam zajděte. Já si nejspíš půjdu koupit Hledání Aljašky od Johna Greena, velice mě ta kniha zajímá a kdo ví na co zajímavého tam ještě natrefím. A co byste si chtěli koupit vy? Na co máte v poslední době zálusk?
Takže nezapomeňte! - Neděle, 17.11, 16:00-18:00, Brno, Joštová, Knihkupectví Dobrovský - 20% SLEVA!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!