úterý 8. října 2013

FOTOGALERIE: WSBK Magny-Cours, Francie + ostatní


Takže tu pro vás mám zbytek fotek ze soboty a neděle a taky nějaké moje fotky okolí, hlavně jsem si hrála s instavintage a instalomo, tak to taky podle toho vypadá :D

Pitwalk, Tréninky, Superpole - Sobota





Hmm, čokoládový workshop, brala bych :D




Snad radši pudu pěšky...














Jejda!



Závod Superstock 1000

















První závod Superbike












 Závod Supersport
















Všechno možný :D
Já a francouzské víno v Magny-Cours


A takhle to dopadlo, ani kapička...
Magny-Cours
Magny-Cours
Nákup sýrů a hořčic, vypadá to nevinně, ale těch sýrů tam je kolem 40 kusů :D

Já v akci, jako dvakrát hubená nejsem, ale zas tak tlustá taky ne :D to ta fotografická vesta, která je dělaná jen pro chlapy :D





 Tak toť vše z cesty do Francie, jinak se po zbytek týdny budu věnovat knihám a příští týden jedu do Španělska na WSBK, tak pak zas bude pořádná dávka fotek a jelikož tam jedu i na pár dní jen tak na dovču dalo by se říct, tak přivezu určitě spoustu fotek z okolí Jerezu, Cádizu a Sevilly.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!